کد خبر : 1608169 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 13:58 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه جنجال های مارکوپولو؛ از تهران تا تبریز و جم!

فرزاد حاتمی در شرایطی بعد از اخراج از پارس جنوبی به مهدی تارتار اتهام هایی را وارد کرد که او در گذشته نیز حاشیه های متعددی را پشت سر گذاشته است.

همه جنجال های مارکوپولو؛ از تهران تا تبریز و جم!

به گزارش "ورزش‌سه"، فرزاد حاتمی یکی از مهاجمان توانمند و با سابقه لیگ برتر فوتبال کشور به شمار می رود که از شایستگی های فنی قابل توجهی برخوردار است اما همیشه خصوصا در سال های اخیر حاشیه ها و رفتارهای جنجالی توانمندی فنی او را تحت تاثیر قرار داده است.


برای مرور رفتارهای جنجالی حاتمی که اینبار با پیراهن پارس جنوبی جم و درگیری با مهدی تاتار خبرساز شده نیازی نیست به سوابق سال های دور و روزهای حضورش در تیم های استقلال، سپاهان، پرسپولیس و ملوان و ماجراهای درگیری با حنیف عمران زاده در تمرین استقلال یا اختلاف با امیر قلعه‌نویی بپردازید. بازخوانی اتفاقات همین دو فصل اخیر برای نشان دادن این حقیقت کافی است که حاتمی در سال های پایانی فوتبال خودش بیش از هر زمان دیگری از متن فاصله گرفت و به سراغ حاشیه رفت.


فصل گذشته که با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی یکی از سخت ترین سال های حضور تراکتورسازی در لیگ برتر بود فرزاد حاتمی می توانست به مهره قابل اتکای این تیم در لیگ ، جام حذفی و رقابت های آسیایی تبدیل شود اما به جنجالی ترین چهره تراکتور مبدل شد. حاتمی ابتدا با آن ماجرای معروف حمله به امیرحسین صادقی در هتل المپیک خبرساز شد که با ورود کمیته اخلاق به پرونده با حکم دو جلسه محرومیت انتظار می رفت در رفتارهای خودش تجدید نظر کند. در آن ماجرای عجیب برخی رسانه ها از حمل چاقو در درگیری دو بازیکن خبر دادند اما حاتمی مدعی شد قاشق به همراه داشته و البته در نهایت شیشه های شکسته رستوران هتل المپیک گواه درگیری عجیب و کم سابقه مهاجم تراکتورسازی با مدافع پیکان بود.


انتظار می رفت حداقل این اتفاق و محرومیت درس خوبی برای حاتمی باشد اما در ادامه فصل و در بازی جام حذفی مقابل استقلال خوزستان باز هم مهاجم تراکتورسازی خبرساز شد. اینبار با یک ضربه به صورت بازیکن حریف از زمین اخراج شد و بعد از اخراج به دلیل توهین به داور مسابقه مجددا با حکم کمیته انضباطی یک جلسه دیگر محروم شد.


حاتمی همچنین بارها به دلیل نیمکت نشینی مقابل یحیی گل محمدی سرمربی وقت تراکتورسازی قرار گرفت و بعد از جدایی گل محمدی همین اختلافات با ساغلام سرمربی جدید هم ادامه پیدا کرد تا اینکه در پایان فصل و با ورود توشاک پرونده این بازیکن حاشیه ساز برای تراکتورسازی مختومه شد. حاتمی حتی در طول فصل به بهانه زدن ضربات پنالتی تیم با بازیکنانی مثل مهدی کیانی و محمد ایرانپوریان درگیر شد.


او اول فصل امسال نیز در حالی که جان توشاک شناختی نداشت با وساطت اطرافیان به اردوی ترکیه تراکتورسازی رفت و در چند مسابقه نیز برای این تیم بازی کرد اما بر سر ندادن بازوبند کاپیتانی با کادرفنی سرخپوشان آذربایجان اختلاف پیدا کرد و در بازگشت به تهران قراردادی با تراکتور نبست.


ماجراهای مختلف انضباطی در طول سال های فوتبالی حاتمی که اخبار آن در آرشیو رسانه ها موجود است، از جمله مسائلی بود که همواره از سوی رسانه ها در خصوص این بازیکن مطرح می شد و شاید به واسطه همین مسائل باشد که او مجبور شده حضور در تیم های زیادی را در دوران فوتبالش تجربه کند. اینکه حاتمی از ابتدای فوتبالش برای 13 تیم به میدان رفته و به مارکوپولوی فوتبال ایران معروف شده به خوبی بیانگر این موضوع است.


حالا در سال های پایانی فوتبال حاتمی که انتظار می رود برای بازیکنان جوان تر الگو باشد حاشیه های این بازیکن فعالیت حرفه ای او را به شکل جدی تحت تاثیر قرار داده به طوری که در روزهای پایانی این فصل ضمن کنار گذاشته شدن از تیم با شکایت سرمربی پارس جم مواجه شده است.

دیدگاه‌ها