کد خبر : 1608246 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 19:18 | 48.5K بازدید | 0 دیدگاه

محرومیت سنگین در انتظار نیمار

ممکن است نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، بخش قابل توجهی از ابتدای فصل بعد را از دست بدهد.

محرومیت سنگین در انتظار نیمار


به گزارش "ورزش سه"، طی این دو فصل شرایط برای نیمار در پاری سن ژرمن خوب پیش نرفته و گرچه تیم متمول فرانسوی این ستاره 27 ساله را برای موفقیت در لیگ قهرمانان جذب کرد، اما نیمار همیشه در مراحل حساس این تورنمنت مصدوم بوده و از روی سکوها نظاره گر حذف تیمش شده است.

 

اما نیمار این هفته و پس از شکست پاری سن ژرمن مقابل رن در فینال جام حذفی فرانسه خبرساز شده و با یکی از هواداران حریف که به او گفته بود "فوتبال بازی کردن را اینگونه یاد بگیرید"، درگیر هم شد و به صورت وی سیلی زد.

 

1401581

 

حالا امروز نشریه سان مدعی شد احتمالا جریمه ای سنگین در انتظار نیمار است و شاید او 8 جلسه از همراهی پاری سن ژرمن در فصل بعد رقابت های داخلی فرانسه محروم شود. به نظر می رسد حداقل محرومیتی 5 جلسه ای در انتظار گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد و اگر چنین احکام سنگینی برای وی در نظر گرفته شود، وی در بخشی از فصل قادر به همراهی پاری سن ژرمن نخواهد بود.

 

البته بعید به نظر می رسد پاری سن ژرمن در غیبت نیمار نیز مشکل چندانی برای موفقیت در لیگ یک داشته باشد اما به هر حال این حواشی، باعث افزایش انتقادات از ستاره برزیلی در آینده نیز خواهد شد.

دیدگاه‌ها