کد خبر : 1608318 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 11:41 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای پوچه: بازگشت سیسوکو به تمرینات

بازگشت موسی سیسوکو ستاره مصدوم تاتنهام به تمرینات این تیم، برای مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام که در آستانه بازی با آژاکس از تعداد بالای مصدومینش شکایت کرده بود خبر بسیار خوبی بوده.

خبر خوب برای پوچه: بازگشت سیسوکو به تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تاتنهام امشب در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه خود، استادیوم تازه‌ساز تاتنهام، به مصاف آژاکس می‌رود بازگشت موسی سیسوکو، ملی‌‌پوش فرانسوی این تیم که مدتی مصدوم بود، به تمرینات خبر بسیار خوبی برای مائوریسیو پوچتینو بوده است. سیسوکو در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتها مقابل منچسترسیتی مصدوم شده بود.

 

1402046

 

سیسوکو دیروز دوشنبه به تمرین تاتنهام برگشت و برای اولین بار بعد از مصدوم شدنش با تیم اصلی تمرین کرد. این اتفاق دو هفته بعد از آن افتاد که در بازی برگشت تاتنهام و سیتی در چمپیونزلیگ، سیسوکو مصدوم شده و لنگ لنگان از زمین بیرون رفته بود.

 

1402048

 

باشگاه تاتنهام دیروز دوشنبه رسما اعلام کرد که وضعیت سیسوکو و فرتونگن پیش از دیدار امروز با آژاکس به دقت ارزیابی شده و این دو در صورت صلاحدید پزشکان و نظر مثبت سرمربی تیم در مقابل آژاکس به میدان خواهند رفت هر چند رسانه‌های انگلیسی احتمال حضور فرتونگن را بسیار کم دانسته و او را از غایبین امروز تاتنهام در مقابل آژاکس معرفی می‌کنند.

 

1402045

 

اما در اردوی تاتنهام هری کین، هری وینکس، اریک لاملا و سرژ اوریه مصدومینی هستند که به طور قطع بازی امروز تاتنهام و آژاکس را از دست داده و در این بازی به میدان نخواهند رفت.

 

 

دیدگاه‌ها