کد خبر : 1608357 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 13:46 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیکنز؛ خوان هفتم برانکو برای هت‌تریک

از تونی اولیویرا تا ژرژ لیکنز؛ هیچ یک موفق نشده اند برانکو را در جدال پرسپولیس و تراکتور شکست دهند.

لیکنز؛ خوان هفتم برانکو برای هت‌تریک

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ رکورد فوق العاده ای در فوتبال ایران دارد. او که در فصل اول پرسپولیس را به نایب قهرمانی رساند، در دو فصل قبلی این تیم را قهرمان لیگ ایران کرد و حالا به دنبال هت تریک در قهرمانی است. پرسپولیسی ها دو جام قهرمانی را در حالی بالای سر بردند که توانستند طلسم های مختلفی را بشکنند که یکی از آن ها، کسب نتایج خوب در مقابل تیم های تبریزی به خصوص تراکتورسازی بود.

 

در این 4 سال، پرسپولیس با برانکو 4 بار تراکتور را شکست داده و در 4 بازی نیز با نتیجه تساوی متوقف شده و به نوعی هیچ شکستی را تجربه نکرده است. همین نتایج خوب باعث شده تا پرسپولیس در لیگ برتر نیز همچون لیگ سراسری، نتایج بهتری در بازی رودررو مقابل تراکتور داشته باشد.

 

در دوران برانکو ایوانکوویچ، تراکتوری ها 7 مربی داشته اند. تونی اولیویرا، امیر قلعه نویی، یحیی گل محمدی، ارطغرل ساغلام، جان توشاک، محمدی تقوی و حالا ژرژ لیکنز که هیچ یک طلسم شکست ناپذیری برانکو  را از بین نبرده اند. نکته جالب گستردگی مکانی مربیان تراکتور است؛ به طوری که آن ها از کشور پرتغال گرفته تا ترکیه، بریتانیا و بلژیک مربی داشته اند و حالا می خواهند با لیکنز سرانجام رکورد فوق العاده برانکو را از بین ببرند.

 

اگر در بازی فردا تیم پرسپولیس با هدایت برانکو بتواند از سد تراکتور بگذرد، علاوه بر عبور از هفت خوان مربیان تراکتوری، هت تریک در قهرمانی را نیز به نوعی قطعی می کند و می تواند با کسب یک تساوی از ماشین سازی یا پارس جنوبی، جام را بر بالای سر ببرد و جام جدید لیگ خلیج فارس را برای همیشه به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

دیدگاه‌ها