کد خبر : 1608364 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 14:00 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواریم قضاوت همانند بازی اول باشد

داودی: صحبت از قهرمانی در لیگ بسکتبال زود است

بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: صحبت از قهرمانی لیگ زود است و ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

داودی: صحبت از قهرمانی در لیگ بسکتبال زود است

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، آرن داوودی در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان برای برگزاری بازی های سوم و چهارم لیگ برتر بسکتبال اظهارداشت: خوشبختانه شرایط در حال حاضر برای همه بچه‌ها هم دل و یکدست بدون حاشیه برای بازی ها آماده می‌شویم و پیش می‌رویم

 

وی ادامه داد: شرایط ما در اول فصل طوری که از لحاظ بازیکن مشکل داشتیم بعد طوری شده بود در تمرینات نمی‌توانستیم ۵ به ۵ هم بازی کنیم، اما خوشبختانه با اضافه شدن 2، 3 نفر بهتر شدیم. در مجموع با این این وضعیت به فینال آمدن هم خوب بود.

 

بازیکن نفت آبادان در مورد یک شکست و یک پیروزی در دو بازی گرگان گفت: بازی اول را خوب بودیم و بردیم اما در بازی دوم آن طور که فکر می‌کردیم نشد. تیم ما در همان کوارتر اول از هم پاشیده شد و در ادامه هم مسائلی پیش آمد که به سودمان نبود. 

 

داودی در مورد اعتراض‌های زیاد به داوری در بازی دوم گفت: وقتی خود مسئولان می‌گویند که داور ضعیف بوده دیگر ما چه بگوییم؟ در 4، 5 دقیقه اول ۱۲ خطا از تیم ما گرفتند و وقتی هر دو تیم از داوری متضرر می‌شوند یعنی قضاوت مشکل داشته است.

 

وی ادامه داد: در آبادان بازی حساس‌تر هم می‌شود و امیدوارم داوری همانند بازی اول باشد و بتواند این مسابقه را به خوبی کنترل کند. وقتی در صحنه مشابه دو سوت متفاوت زده می‌شود آن موقع است که اعتراض تیم‌ها بلند می‌شود.

 

بازیکن نفت در مورد اینکه چقدر امیدوار است تیمش در آبادان قهرمان لیگ شود،  گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و از حالا در مورد قهرمانی صحبت نمی‌کنیم چون زود است. فعلا تنها هدف ما بازی سوم یعنی فردا است.

 

دیدگاه‌ها