کد خبر : 1608372 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 14:29 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام-آژاکس؛ نبرد شگفتی سازان

با توجه به برنامه ی بازی ها، نام یک فینالیست این فصل بدون شک شگفت انگیز خواهد بود.

تاتنهام-آژاکس؛ نبرد شگفتی سازان

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس یا تاتنهام! دو تیمی که اگر ابتدای فصل از آن ها به عنوان فینالیست نام برده می شد به سختی قابل درک می بود اما اکنون یک نیمه نهایی فقط تا رسیدن به فینال مانده است.

 

 

1399511

 


آژاکس؛رویای فتح سه گانه؟
تیم دوم گروه E بعد از قرار گرفتن پشت سر بایرن،مسیر سخت و جذابی را برای رسیدن به نیمه نهایی طی نمود.برد های درخشان در مادرید و تورین ،نشان داد تیم جوان و جذاب اریک تن هاگ با لیاقت کامل در جمع چهار تیم نهایی این رقابت ها حضور یافته است.صدر نشین لیگ هلند،دو هفته مانده پایان رقابت های لیگ شاهد هدیه ویژه فدراسیون هلند و تعویق هفته 33 لیگ بود تا آژاکس با استراحت و آمادگی کامل به مصاف تیم انگلیسی برود.

 

 

1398707

 

 


حکیم زیاش،ماتیاس دی لیخت،فرانکی دی یونگ و .... نام سه تن از جوانان آژاکس زیبای این فصل هست که به جز دی یونگ که رفتنش به بارسا قطعی شد،سایر نام ها نیز فصل بعد را به احتمال زیاد در تیم های بزرگ اروپایی سپری خواهند کرد.هواداران آژاکس بسیار امیدوار هستند که با رسیدن باشگاه محبوبشان به فینال،یاد و خاطره آژاکس قدرتمند دهه های هفتاد و نود میلادی که چهار جام قهرمانی این رقابت ها را برایشان رقم زده است، زنده شود.


تاتنهام؛شهامت انجام دادن آن را دارند؟

 

 

1399509

 

 


 پوچتینو آرژانتینی، دراماتیک ترین شکل ممکن راه برای رسیدن به نیمه نهایی را سپری کرد.تقابل جذاب با منچسترسیتی در مرحله قبل و گل دقایق پایانی سیتیزن ها که با کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد ،اجازه داد که تاتنهام با گل زده بیشتر در خانه حریف،در رقابت های این فصل باقی بماند.
 اگر چه در سالیان دور سابقه قهرمانی در جام یوفا(یورو لیگ فعلی) و جام برندگان جام اروپا(دیگر برگزار نمی شود) در کارنامه تاتنهام دیده می شود اما برای کسب اولین لیگ قهرمانان تاریخ خودش سه بازی در انتظار آن هاست.

 

 

1398957

 

 


تاتنهام در گروه B ،رقابت نزدیکی با اینتر برای رتبه دوم و صعود به همراه بارسلونا داشت و سرانجام به لطف قانون بازی رو در رو و گل زده بیشتر در خانه اینتر جواز صعود به مرحله بعد و پس از قرعه کشی مصاف با دورتموند را کسب کرد.
پیروزی در هر دو بازی مقابل تیم آلمانی،تاتنهام را حریف منچستر سیتی در یک چهارم نهایی قرار داد.دو بازی جذاب و نقش پر رنگ VAR در بازی برگشت،تیم بدون خرید و فروش انگلیسی در این فصل لیگ جزیره را راهی دیدار نیمه نهایی کرد.

 

عباس بهارمست

دیدگاه‌ها