کد خبر : 1608434 | 10 اردیبهشت 1398 ساعت 19:46 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

چراغپور: حرف بزنم بازی تحت تاثیر قرار می گیرد؛

نگرش ذهنی؛ کلید بازی پرسپولیس و تراکتورسازی

جلال چراغپور معتقد است، ذهنیت بازیکنان، کادر فنی و جامعه است که نتیجه برنده دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی را مشخص می کند.

نگرش ذهنی؛ کلید بازی پرسپولیس و تراکتورسازی 

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف تراکتورسازی در تبریز می رود که در صورت کسب امتیاز از این مسابقه می تواند جام قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر را نزدیک تر از همیشه به خودش ببیند.


حساسیت این بازی برای علاقمندان به فوتبال ، پر واضح است. از علیرضا چراغپور کارشناس فوتبال کشور در مورد این بازی پرسیدیم که او اینگونه واکنش نشان داد: « در مورد بازی تراکتورسازی و پرسپولیس یک اعتقادی دارم؛ بهتر است در این بازی بحث فنی بازی را باز نکنیم. دلیل هم این است که شرایط کلی فوتبال با توجه به اتفاقاتی که افتاده خرد و شکننده است و اگر آدمی بیاید و از بیرون حرف بزن، تعادل را به هم می زند و ممکن است بر نتیجه بازی تاثیرگذار باشد. این بازی ای نیست که من بتوانم در موردش صحبت کنم. بعد از بازی که حساسیت ها کمتر شد در مورد مسائل فنی صحبت می کنم.»


وی در مورد اینکه آیا با توجه به اتفاقات هفته های اخیر، می توانیم انتظار بازی فنی از دو تیم داشته باشیم، بیان کرد: « هر دو تیم عناصر فنی را دارند؛ هم پرسپولیس و هم تراکتورسازی. اما وضعیتی که وجود دارد، نه تکنیکی است، نه تاکتیکی است و نه جسمانی. در واقع وضعیت این بازی به نگرش ذهنی تمام بازیکنان، کادر فنی و همینطور جامعه بازمی کردد که در این مورد هم اگر بخواهیم صحبت داشته باشیم، ممکن است کفه ترازو را به هم بزنیم.»

دیدگاه‌ها