کد خبر : 1608481 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 00:53 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی فر: آینده فصل در گرو بازی مقابل الزورا است

کاپیتان ذوب آهن معتقد است آینده فصل این تیم در گروه بازی مقابل نماینده عراق است.

حدادی فر: آینده فصل در گرو بازی مقابل الزورا است

به گزارش "ورزش سه"، دیدار عقب افتاده از هفته هجدهم لیگ برتر که بین دو تیم‌های ذوب آهن و سایپا در ورزشگاه فولادشهراصفهان برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان علی دایی خاتمه پیدا کرد تا رکورد بازی‌های بدون باخت ذوبی‌ها به عدد 14 افزایش نیابد.


قاسم حدادای فر پس از متحمل شدن شکست مقابل سایپا با حضور درجمع خبرنگاران ابتدا در پاسخ به این سؤال که آیا خستگی دلیل شکستشان برابر سایپا بود گفت: «به هر حال از فشار بازی‌ها که نمی‌توان غافل شد ولی فکر نمی‌کنم خستگی دلیل این باخت باشد. من اعتقاد دارم که ما واقعاً تیم خیلی خوبی هستیم و 24 بازیکن آماده داریم اما متاسفانه بازی را بد شروع کردیم و غافاگیر شدیم، خیلی هم تلاش کردیم تا گل بزنیم ولی آنها با تمرکز زیادی در دفاع بودند و در نهایت بازهم روی یک غفلت گل دوم را دریافت کردیم.»


وی در ادامه افزود: «باید تمرکزمان را حفظ کنیم چونکه در آینده یک بازی حساس مقابل پارس جنوبی جم داریم و یک بازی خیلی خیلی حساس دیگر درعراق مقابل الزورا پیش رو داریم که تکلیف تیم ما را در گروه مشخص می‌کند که انشائ  الله بتوانیم یک فصل خوبی را پشت سر گذاشته باشیم.»


هافبک با تجربه دوب آهن در باره اینکه این باخت را می‌شود یک شوک قلمداد کرد افزود: «نمی‌دانم منظورتان چیست ولی بالاخره فوتبال است یک روز پیش می‌آید که موقعیتی نداریم بازی را می‌بریم و یک روز هم فرصت داریم ولی می‌بازیم. در کل زیبایی فوتبال در همین است. شاید هم بتوان آن را یک شوک بنامیم ولی ما بافراموش کردن این شکست تمام تمرکزمان را می‌گذاریم روی بازی مقبال نماینده عراق که امیدوارم نتیجه بگیریم. من معتقدم آینده فوتبال این فصل ما در گرو آن بازی است که امید وارم بتوانیم از گروهمان صعود کنیم.»


وی در ارتباط با آینده خود در فصل آینده و این‌که آیا به عنوان بازیکن به میادین باز خواهد گشت، افزود: «هیچ چیزمعلوم نیست و بستگی دارد و باید ببینیم مسئولین چه می‌خواهند، در کل دست من نیست و امیدم به خدا است.»


کاپیتان با اخلاق ذوب آهن در باره درگیری که در حین بازی با آرش رضا وند داشت توضیح داد: «اتفاقاً من می‌خواستم از همین جا عذر خواهی کنم. واقعا در آن صحنه می‌خواستم او بلند نشود تا درگیری شدت پیدا نکند. اما من از آرش رضاوند بازیکن خوب سایپا معذرت می‌خواهم و به خدا منظوری نداشتم وخواستم درگیری بیشتر نشود ولی در کل در بازی  این جور مسائل اجتناب ناپذیر است.»

دیدگاه‌ها