کد خبر : 1608496 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 09:16 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

تن هاگ: بازیکنان آژاکس مثل شیر جنگیدند

اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس ضمن ستایش از عملکرد بازیکنانش در بازی دیشب مقابل تاتنهام گفت بازیکنان آژاکس در این بازی مثل شیر جنگیده‌ و به پیروزی رسیده‌اند.

تن هاگ: بازیکنان آژاکس مثل شیر جنگیدند

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس آمستردام دیشب در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه تاتنهام به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 1-0 به پیروزی برسد. اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس در پایان بازی از شاگردانش تمجید کرد و گفت بازیکنان آژاکس در این بازی مثل شیر جنگیده و پیروز شده‌اند.

 

آژاکس که بازی را بهتر شروع کرده بود در دقیقه 15 با گل دانی فان دبیک از حریف پیش افتاد و بعد از آن در حالیکه تاتنهام به خصوص در نیمه دوم عملکرد بهتری ارائه داد موفق شد برتری خود را حفظ کرده و به یک پیروزی مهم دست یابد.

 

1402240

 

اریک تن هاگ در پایان بازی گفت:" این برای ما موفقیت بزرگی است. ما مثل شیر جنگیدیم. ما در اوایل بازی خیلی خوب کار کردیم و گلی که زدیم را با شایستگی به ثمر رساندیم و آن گل حق‌مان بود. ما در شروع بازی حاکم میدان بودیم ولی بعد از مدتی نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم فوتبال بازی کنیم".

 

سرمربی آژاکس در ادامه گفت:" در همان فاز اولیه ما شانس‌های بیشتری داشتیم و می‌توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. ولی با همه این حرفها نتیجه خوبی بدست آوردیم".

 

اریک تن هاگ در ادامه گفت:" بعد از تعویض یان فرتونگن نتوانستیم درست کار کنیم. نمی‌توانستیم توپ را حفظ کنیم و کار را برای خودمان بی‌دلیل سخت کردیم. تاتنهام از یک سبک فرصت‌طلبانه استفاده کرد و در نتیجه ما مجبور شدیم برای فشار آوردن روی آنها انرژی زیادی صرف کنیم. خیلی دوست داشتیم توپ را بیشتر حفظ کنیم ولی در این صورت باید سیستم خومان را عوض می‌کردیم و این باعث می‌شد فرار کردن از فشار ما برای تاتنهامی‌ها راحت‌تر شود".

 

دیدگاه‌ها