کد خبر : 1608498 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 09:40 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره تاتنهام: از آژاکس ترسیده بودیم

موسی سیسوکو، هافبک تاتنهام می‌گوید تیمش در دیدار دیشب مقابل آژاکس به دلیل ترس از تیم هلندی شروع کندی داشته و باعث شده آژاکس در همان اوایل بازی به گل برسد.

ستاره تاتنهام: از آژاکس ترسیده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، موسی سیسوکو، هافبک تاتنهام می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش به خاطر ترسی که از آژاکس داشته‌اند شایسته‌ سرزنش هستند اما سیسوکو می‌گوید باخت 1-0 در بازی رفت برای او و هم‌تیمی‌هایش پایان کار نیست چرا که بازگشت در زمین حریف و صعود به فینال لیگ قهرمانان در این شرایط برای تاتنهامی‌ها لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

 

آژاکس، پدیده این فصل چمپیونزلیگ که در راه رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی غولهای بزرگی مثل رئال مادرید و یوونتوس را حذف کرده دیشب گام بلندی به سوی راهیابی به فینال رقابتها برداشت و با گل دانی فان دبیک در لندن، در خانه تاتنهام، موفق شد تیم انگلیسی را شکست داده و امیدهای خود برای فینالیست شدن را افزایش دهد.

 

1402243

 

در فاز ابتدای بازی آژاکس حاکم میدان بود و می‌توانست گلهای بیشتری بزند اما بعد از تعویض یان فرتونگن و به میدان آمدن موسی سیسوکو و تغییر تاکتیک تاتنهام توسط پوچتینو ورق برگشت و شاگردان پوچه نیم ساعت آخر را بهتر از حریف بازی کردند.

 

سیسوکو در پایان بازی گفت:" ما در ابتدای بازی خوب نبودیم. فکر کنم علتش این بود که از مقابله با آژاکس ترسیده بودیم".

 

هافبک تاتنهام در ادامه گفت:" ما فوتبال همیشگی‌مان را بازی نکردیم. من با ورود به زمین سعی کردم روی سبک بازی تیم‌مان تاثیر بگذارم و ما موفق شدیم در نیمه دوم بهتر عمل کنیم. البته می‌توانستیم بهتر هم باشیم. خیلی حیف شد که این بازی را باختیم ولی هنوز یک مسابقه برگشت باقی مانده".

 

سیسوکو در ادامه اضافه کرد:" همه می‌دانند آژاکس چه تیمی است. تیمی که رئال و یووه را حذف کرده. حالا همه چیز به بازی برگشت بستگی دارد و ما اگر بتوانیم در خانه آنها به فینال برسیم برایمان لذت‌بخش‌تر خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها