کد خبر : 1608499 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌لیخت: حالا شانس‌مان بیشتر از تاتنهام است

ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان آژاکس می‌گوید با اینکه تیمش در نیمه دوم بازی دیشب مقابل تاتنهام برای حفظ نتیجه مبارزه سختی کرده ولی پیروزی در این بازی حق او و هم‌تیمی‌هایش بوده است.

دی‌لیخت: حالا شانس‌مان بیشتر از تاتنهام است

به گزارش "ورزش سه"، ماتیس دی‌لیخت، کاپیتان و پدیده هلندی آژاکس آمستردام می‌گوید با پیروزی‌ای که تیمش دیروز در زمین تاتنهام مقابل این تیم انگلیسی بدست آورده برای بازی برگشت در هلند وضعیت به مراتب بهتری خواهد داشت و در نتیجه شانس آژاکس برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بیشتر خواهد بود.

 

شاگردان اریک تن هاگ دیشب در لندن بازی را فوق‌العاده شروع کردند و به گل رسیدند ولی در نیمه دوم خود را تحت فشار یافتند و برای دفاع از برتری‌شان مجبور به تلاش و جنگیدن شدند. کاپیتان آژاکس، دی‌لیخت می‌گوید تیمش در نیمه دوم مبارزه سختی انجام داده و از اینکه توانسته در نهایت به پیروزی برسد بسیار خوشحال است.

 

1402244

 

دی‌لیخت بعد از بازی گفت:" این بازی مرحله رفت بود ولی پیروزی در این مرحله باعث می‌شود بازی برگشت را با شرایط به مراتب بهتری از حریف آغاز کنیم. گل زده در خانه حریف از هر چیز دیگری مهمتر است. حیف شد که در نیمه دوم ضربه داوید نرس به تیر دروازه خورد. ولی ما از نتیجه راضی هستیم".

 

کاپیتان آژاکس در ادامه گفت:" ما از قبل می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. در هلند بعضی وقتها تاتنهام را یک تیم درجه دو حساب می‌کردند که ما براحتی شکستش خواهیم داد و از این مرحله عبور خواهیم کرد. که البته امروز دیدیم چنین خبری نبود".

 

دی‌لیخت در ادامه اضافه کرد:" ما جلوی بایرن مونیخ، رئال مادرید و یوونتوس خوب بازی کرده بودیم و در این بازی دیدیم که تاتنهام هم تیمی به خوبی همان تیمها است. ما در این بازی مجبور شدیم برای حفظ برتری‌مان بجنگیم و همین کار را هم کردیم و موفق شدیم از این بازی سربلند بیرون بیاییم".

 

دیدگاه‌ها