کد خبر : 1608504 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 10:30 | 113.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن یا کاور؛ فرهاد تعیین می کند

ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان

امروز در اولین چالش رسمی به عنوان سرمربی و جانشین شفر استقلال با هدایت فرهاد مجیدی به مصاف هم نام خوزستانی می رود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، شکست بدموقع در مشهد مقابل پدیده پایانی تلخ و غیرمنتظره برای وینفرد شفر و دستیاران خارجی اش رقم زد. برکناری از هدایت استقلال ترکشی بود که انتظار پیرمرد آلمانی را می کشید تا به این ترتیب زمینه برای ورود فرهاد مجیدی به سرمربیگری فراهم و یکی از رویاهای بزرگ این چهره محبوب آبی ها برآورده شود.


استقلال هنوز کورسوی امیدی برای قهرمانی دارد گرچه در این راه نیاز به یک معجزه بزرگ است. فرهاد هم با امید به ثبت این معجره کار خود را از امروز استارت می زند تا در پنج بازی باقی مانده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان کاری نشدنی را به سرانجام برساند و قصه شیرینی برای استقلالی ها رقم بزند.


بعد از دو سه جلسه تمرین امروز استقلالی ها در انتظار تصمیم نهایی فرهاد هستند، کسی که تعیین می کند کدام یک از آبی ها پیراهن اصلی را می پوشد و کدام یک کاور برتن روی نیمکت خواهد نشست تا در انتظار فرصتی برای حضور در جدال با تیم هم نام اما انتهای جدولی از خوزستان باشد.

 

فرهاد مجیدی در تمرین استقلال


براساس تمرینات این چند روز سیدحسین حسینی دروازه بان اول استقلال خواهد بود تا از ابتدا برای آبی ها به میدان می رود. سیدحسین که بعد از کلین شیت های متوالی در مصاف با پدیده نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد امروز مسلما کار چندان سختی پیش رو نخواهد داشت.


در مرکز خط دفاع پژمان منتظری و محمد دانشگر زوج مورد اعتماد فرهاد خواهند بود. وریا غفوری و میلاد زکی پور در کناره ها قرار خواهند گرفت.


علی کریمی در کنار امید نورافکن دو هافبک دفاعی استقلال خواهند بود تا نورافکن بعد از یک جلسه غیبت به دلیل محرومیت دوباره فیکس شود. پاتوسی جلوتر از این بازیکن در پست شماره 10 به میدان می رود و طارق همام و داریوش شجاعیان دو وینگر احتمالی استقلال پشت سر مرتضی تبریزی خواهند بود که مهاجم اول آبی پوشان است.


ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:


سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، امید نورافکن، طارق همام، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان و مرتضی تبریزی.

دیدگاه‌ها