کد خبر : 1608507 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 10:40 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

داوید نرس: باورم نمی‌شود در نیمه‌نهایی CL هستم

داوید نرس، مهاجم ملی‌پوش برزیلی آژاکس با وجود پیروزی دیروز تیمش مقابل تاتنهام می‌گوید هنوز نمی‌تواند باور کند که در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ بازی می‌کند و امیدوار است تیمش به فینال راه یابد.

داوید نرس: باورم نمی‌شود در نیمه‌نهایی CL هستم

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس آمستردام، غول‌کش این فصل رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دیشب در مرحله نیمه‌نهایی رقابتها در خانه تاتنهام باز هم موفق ظاهر شد و با پیروزی 1-0 مقابل تیم انگلیسی قدم بزرگی به سوی فینال رقابتها برداشت. داوید نرس، مهاجم برزیلی و ملی‌پوش آژاکس بعد از بازی گفت با وجود پیروزی مقابل تاتنهام هنوز که هنوز است نمی‌تواند باور کند که دارد در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ بازی می‌کند و امیدوار است بتواند بازی در فینال این رقابتها را هم تجربه کند.

 

1402253

 

داوید نرس بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" راستش را بخواهید همین الان هم باورم نمی‌شود که در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ بازی کرده‌ام. بعضی وقتها می‌ایستم و به خودم می‌گویم وای خدای من، دارم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بازی می‌کنم!".

 

ملی‌پوش برزیلی آژاکس در ادامه گفت:" ولی ما با شایستگی به اینجا رسیده‌ایم، شایستگی تیم آژاکس. برای همین می‌خواهیم از این فرصت حداکثر استفاده را ببریم. همینطور که امروز دیدید ما با تمام قوا جنگیدیم و تا پایان مسابقه به مبارزه ادامه دادیم تا نتیجه را حفظ کنیم".

 

نرس 22ساله در ادامه اضافه کرد:" همینطور که گفتم برای من واقعاً غیر قابل باور است. حضور در این مرحله از چمپیونزلیگ بی‌نظیر است. حضوری که با لیاقت و شایستگی بدست آورده‌ایم".

 

دیدگاه‌ها