کد خبر : 1608534 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 12:13 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال مرد اروگوئه ای در اردوی رقیب پرسپولیس

اعتراف فوساتی؛ الاهلی را باندی مافیایی اداره می کند

دو هفته بعد از برکناری از نیمکت رهبری باشگاه عربستانی، مرد سرشناس اروگوئه ای در اعترافی عجیب از باند مافیایی بازیکنان در تصمیم گیری های الاهلی پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، خورخه فوساتی بعد از ناکامی در رساندن این تیم به فینال جام باشگاه های عرب در پی شکست برابر الهلال از سمت خود برکنار شد تا یوسف عنبر جانشین او در الاهلی شود. این تصمیم که شوک مثبتی به سبزپوشان جده وارد کرد و باعث شد تا آنها در بازی برگشت با پرسپولیس به برد برسند برای چند روزی آرامش را به این تیم بازگرداند.


اما خورخه فوساتی دیروز در گفتگویی مفصل با الریاضیه بار دیگر اردوی الاهلی را جنجالی کرد. مرد اروگوئه ای در این گفتگو پرده از گروه مافیایی بازیکنان در تصمیم گیری های باشگاه برداشت و مدعی شد سران باشگاه با هماهنگی این بازیکنان سرنوشت خود را رقم می زنند و اگر هماهنگی با آنها وجود نداشته باشد کار درست پیش نمی رود.


فوساتی در واکنش به اصرار خبرنگاران سعودی برای معرفی کردن رسمی این پنج بازیکن گفت:« نامی از دهان من نمی شنوید چون آنها بازیکنان بدی برای تیم نیستند اما راه و افکاری که در فوتبال حرفه ای دارند، درست نیست».


گمانه زنی ها نشان می دهد حسین عبدالغنی در این فهرست مافیایی جایی ندارد و 5 بازیکن مورد اتهام از سوی فوساتی تمام کارهای خود را با زکی صالح مدیر فوتبال باشگاه هماهنگ هستند. فوساتی مدعی شده است که قبل از امضای قرارداد با الاهلی اختیار تام خواسته بود اما وقتی وارد باشگاه شد رفتارها در این خصوص تغییر کرد به خصوص رفتاری که زکی صالح با او داشته است.

 

فوساتی

 

 

دیدگاه‌ها