کد خبر : 1608547 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 12:48 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

روز بد زوج کار در بیار ذوب آهن

زوج خطرناک خط حمله ذوب آهن که در هفته های اخیر برای این تیم عملکرد خوبی داشت در بازی برابر سایپا نتوانستند کاری از پیش ببرند.

به گزارش"ورزش سه" ذوب آهن در بازی معوقه از هفته هجدهم برابر سایپا در زمین خودش فولادشهر ، با دو گل مغلوب حریفش سایپا شد. ذوب در حالی به مصاف سایپا رفت که در 9 بازی آخرش در لیگ برتر هیچ شکستی نداشت ضمن اینکه در لیگ قهرمانان نیز در 4 مسابقه آخر 3 برد کسب کرده بود. بخشی از این موفقیت در بازی های سخت اخیر ذوب آهن به خاطر عملکرد زوج خط حمله این تیم بود. کریستین اوساگونا و امیرارسلان مطهری در تیم منصوریان نقش مهمی ایفا می کنند. مطهری یک مهاجم سریع و برش دار است و اوساگونا نیز یک مهاجم قدرتی و شوتزن است. نکته مشترک این دو مهاجم قدرت سرزنی و تخریبشان که از خط حمله ذوب آهن یک خط آتش خطرناک و زهردار ساخته است.


اما این دو بازیکن روز گذشته برابر سایپا روز خوبی را سپری نکردند و این باعث شد سایپا علاوه بر دو گلی که زد بتواند در ضدحملات هم موقعیت های دیگری به دست آورد. البته که ذوب آهن و بازیکنانش هفته های بسیار پرفشاری را سپری می کنند و این می تواند باعث شود تا بازیکنان در برخی بازی ها نتوانند توانایی هایشان را کامل بروز دهند.


منصوریان برای موفقیت به آمادگی امیرارسلان مطهری و اوساگونا نیاز دارد و باید این دو بازیکن را برای بازی های دشوار آینده به شرایط خوب بازگرداند.

 

1402315

دیدگاه‌ها