کد خبر : 1608578 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 15:06 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقا قاسم زیرگوش من بزند هم حرفی نمی زنم؛

رضاوند: احتمال ماندنم در سایپا خیلی کم است

هافبک تیم فوتبال سایپا می گوید که این تیم از لحاظ هزینه در میان سه چهار تیم انتهایی جدول رده بندی قرار دارد.

رضاوند: احتمال ماندنم در سایپا خیلی کم است

آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال سایپا در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در مورد پیروزی 2 بر صفر روز گذشته نارنجی پوشان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بیان کرد:  خب بازی دیروز خوب بود و یکی از بهترین های سایپا در این فصل بود. هر دو تیم موقعیت داشتند ولی موقعیت های ما بیشتر بود. خدا را شکر می کنیم به خاطر این پیروزی. ما بهتر بازی کردیم و این پیروزی حق ما بود.

 

از رضاوند در مورد رکورد 13 بازی شکست ناپذیری تیم ذوب آهن پرسیدیم که او پاسخ داد: خب آنها در نیم فصل دوم تیم خوب و با شخصیتی با حضور منصوریان شده اند و به اصطلاح فوتبالی ها سخت بباز هستند ولی ما توانستیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی از این بازی با پیروزی بیرون بیاییم.

 

سوال بعدی ما از هافبک تیم فوتبال سایپا در مورد مشکلات مالی تیم است که همچنان ادامه دار شده؛ او در این رابطه گفت: نمی توانم در این مورد صحبت کنم. مشکلات داریم ولی امیدواریم هر چه زودتر حل شود.

 

رضاوند همچنین در مورد دیدار برابر سپاهان که با شکست سنگینی برای نارنجی پوشان همراه شد، عنوان کرد: بازی با سپاهان باخت بدی داشتیم ولی این اتفاق ها می افتد. شما دیدید منچسرسیتی 6 تا به چلسی می زند. تیم ما خیلی جوان است. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. فوتبال روز خوب و بد دارد. تیم ما تیم جوانی است. جوانی تبعات دارد؛ این جوان ها اما هر کدام استعدادهای آینده هستند.

 

1322784

 

وی در مورد بازیکنان جوان و با استعداد سایپا حرف هایش را ادامه داد و اضافه کرد: ما بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم. البته برخی از بازیکنان جوانمان بی تجربه هستند ولی خب استعداد زیادی دارند و قطعا می توانند در آینده حرف های زیادی داشته باشند.

 

از رضاوند در مورد قراردادش با سایپا پرسیدیم که او گفت: قراردادم تمام شده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال ماندنش در سایپا وجود دارد، افزود: احتمال ماندم خیلی کم است. صحبت هایی هست ولی منتظرم این دو سه تا بازی هم تمام شود.

 

سال گذشته سایپا سهمیه آسیایی گرفت؛ آیا از نتیجه این فصل راضی هستید؟ رضاوند گفت: تیم ما خوب نتیجه گرفته. امسال خیلی کم هزینه کردیم. ما در هزینه کردن در میان سه چهار تیم آخر جدول هستیم. پارسال سپاهان و تراکتورسازی در رتبه های انتهایی جدول بودند؛ آن هم با هزینه های زیادی که کرده بودند. امسال آنها چند برابر هزینه کرده اند ولی ما شرایط آنها را نداشتیم. استقلال و پرسپولیس هم که مثل همیشه بازیکنان خوبی داشتند.

 

هافبک 25 ساله تیم فوتبال سایپا در مورد درگیری ای که با قاسم حدادی فر بازیکن سپاهان داشت، توضیح داد: بله درگیری ایجاد شد. آقا قاسم بزرگ ما است. عذرخواهی هم کرده و زیر گوش من هم بزند، چیزی نمی گویم؛ اما در آن صحنه حسینی به من ضربه زد و اصلا کمرم نبود. ایشان هم آمد و با استوک به من زد که البته تمام شده دیگر.

دیدگاه‌ها