کد خبر : 1608679 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 20:10 | 69.3K بازدید | 0 دیدگاه

به برانکو تبریک می‌گویم

لیکنز: آن توپ به گل می‌رفت استادیوم منفجر می‌شد!

سرمربی تراکتورسازی معتقد است که تیمش مستحق کسب برد برابر پرسپولیس بوده و یک امتیاز به علت انگیزه بازیکنان به دست آمده است.

لیکنز: آن توپ به گل می‌رفت استادیوم منفجر می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ لیکنز در پایان دیدار برابر پرسپولیس مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: فکر می‌کنم تراکتور در تمام طول بازی نمایش بسیار خوبی داشت و قدرتمند حاضر شد. هم‌چنین به هواداران بابت استقبال پر شوری که داشتند تبریک می‌گویم. ما در ادامه به حضور آن‌ها برای کسب موفقیت احتیاج داریم. پرسپولیس تیمی دارای بالانس بالا در لیگ است و بسیار خوب هستند. ما سعی کردیم تیم را برای استفاده از توپ‌ها هوایی آماده کنیم و هدفمان همین بود اما آن‌ها برنامه خوبی برای استفاده از ضد حمله داشتند اما لیاقت کسب برد را داشتیم. مستحق گلی که خوردیم نبودیم و نباید آن گونه دروازه ما باز می‌شد.

 


وی در ادامه گفت: به اخباری بابت عملکردی که داشت تبریک می‌گویم. ایشان با بدشانسی گل خوردند اما بازگشت خوبی به بازی داشتند و کمک کردند تا ما نتیجه بگیریم. همانطور که می‌دانید ما ریتم مسابقه را در دست گرفتیم و با اعتماد به نفس کار خود را انجام دادیم. من فکر می‌کنم لیاقت را کسب یک امتیاز را داشتیم و اگر آن توپ در دقیقه آخر گل می‌شد استادیوم می‌ترکید. زمانی که عقب بودیم به بازیکنان گفتم که می‌توانید نتیجه را برگردانید و دقیقا همین شد. نظر شخصی من این است که لیاقت کسب برد را هم تیمم داشت.


لیکنز با اشاره به بازی کردن محمدرضا آزادی گفت: همانگونه که دیدید ما از محمدرضا آزادی هم در پست فوروارد استفاده کردیم و تعویض دیگر ما نقی زاده بود و تنها به علت کارت زردی بود که ایمانی داشت. اما تیم من نشان داد که انگیزه هر کاری را دارند. در نهایت به برانکو بابت عملکردی که در پرسپولیس داشت تبریک می‌گویم.

 

 

ما بازی بزرگی را انجام دادیم  چه داخل زمین و چه بیرون زمین و این بازی حساسیت های خاص خودش را داشت و در مورد عملکرد مان این شما هستید که می توانید به نمایش ما نمره بدهید ولی این را بگویم که من ازعملکرد بازیکنانم راضی هستم و کار بزرگی را انجام دادیم.


وی درباره بازی خوب بیرانوند نیز گفت :  عملکرد دروازه‌بان تیم حریف را دیدید که چه واکنش بسیارخوبی را داشت چرا که او یک گلر در سطح ملی است وعملکرد ایشان در طول بازی بسیار خوب بود و بازی را  بسیار خوب کنترل می کرد.
وی درباره این که چه نمره ای به خودشان می دهند  گفت :« این سوال را که شما می پرسید من نمی توانم جواب بدهم این چیزی است که ما باید درون خودمان ارزیابی کنیم همانجوری که در سه بازی گذشته آنالیزی که کرده بودیم  طبق آن در این دیدار تغییراتی را انجام دادیم و من نمی توانم به خودم نمره ای بدهم.


او درخصوص کارت های زردی که آنها در این بازی گرفته اند اظهار داشت: من همیشه به بازیکنانم گفته ام که هیچوقت کارت زرد و قرمر بچه گانه دریافت نکنند. از نظر من اشکان دژاگه عملکردی فوق العاده داشت و او بهترین بازیکن زمین بود. همچنین باید اضافه کنم او به خاطر گرفتن کارت زرد یک محدودیتی هم داشت.
رفتاری که دروازه بان حریف انجام داد یک رفتار حرفه ای و در عین حال بین المللی است چرا که او قصد داشت بازیکنان ما را عصبی کند که ما کارت زرد بگیریم.


او در باره  عدم شرکت برانکو در نشست هم واکنش نشان داد و تصریح کرد:  همه ما می دانیم که این بازی خیلی مهمی بود و همه اینجا هستیم برای همین موضوع و به نظر من عملکردی که ما انجام دادیم توانستیم که یک قاب عکس زیبا  از تراکتور به نمایش بگذاریم. همچنین حساسیت بازی باعث نشده است که من در این کنفرانس حضور نیابم اما مربی حریف در نشست نیامده است.

دیدگاه‌ها