کد خبر : 1608741 | 11 اردیبهشت 1398 ساعت 23:15 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی از دست رفت اما ادامه می دهیم

منتظری: هیچ صحبتی با فتحی درباره شفر نداشتم

استقلال با وجود کسب پیروزی در بازی برابر استقلال خوزستان اما برای قهرمانی علاوه بر کسب نتایج خوب باید منتظر عدم نتیجه گیری رقبایش باشد.

منتظری: هیچ صحبتی با فتحی درباره شفر نداشتم

به گزارش" ورزش سه"، استقلال با نتیجه 4 بر دو و با یک بازی هجومی و تماشایی استقلال خوزستان را در آزادی شکست داد. پژمان منتظری کاپیتان استقلال درباره این بازی گفت:« ما اشتباهاتی در این بازی داشتیم و گل خوردیم و این باعث شد بازی در مواقعی گره بخورد اما خوشبختانه توانستیم دوباره بر بازی مسلط شویم و به برتری برسیم.» او درباره شانس قهرمانی استقلال هم گفت:« متاسفانه زمانی که شانس قهرمانی داشتیم استفاده نکردیم و این موقعیت را از دست دادیم.»


کاپیتان استقلال در ادامه درباره وینفرد شفر هم گفت:« درباره آقای شفر باید بگویم به شخصه برای من خیلی زحمت کشید. زمانی که از ناحیه کتف مصدوم شدم ایشان خیلی تلاش کرد تا من برگردم. آقای شفر به بازی من خیلی اعتقاد داشت. » در ادامه خبرنگاران درباره صحبت های مدیرعامل استقلال که در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که با پژمان منتظری سه ساعت درباره شفر صحبت کردم گفت:« من؟ من مطمئنم آقای فتحی چنین حرفی را نزده است. من با ایشان هیچ صحبتی نکردم و اگر صحبتی بود و حق رای داشتم هم حرفی نمی زدم چون در حیطه وظایفم نیست.»


او افزود:« مردم من را می شناسند. همیشه خیلی مراقب هستم وارد این بازی ها نشوم. این ها یکسری بازی است که صحبت کردن در موردش خیلی درست نیست. من وقتی آقای شفر رفت به ایشان زنگ زدم و تشکر کردم. آقای شفر خیلی استقلال را دوست داشت اما تصمیمی بود که باشگاه گرفت.» منتظری ادامه داد:« من اصلا با آقای فتحی در این رابطه حرفی نزدم. من ساعت 3 بود که از حرم آمدم و در لابی هتل آقای فتحی را دیدم و با ایشان سلام وعلیک کردم.فقط همین! بازهم می گویم من هیچوقت وارد این مسایل نمی شوم چرا که وظیفه من نیست و وظیفه باشگاه است.»


او در رابطه با اینکه به شفر انتقاد می شد که چرا از منتظری در دفاع راست استفاده کرده است هم گفت:« من سال ها قبل در استقلال دفاع راست بازی کردم. در تیم ملی و در جام جهانی 2014 هم دفاع راست بودم. من اصولا در ذاتم نیست که به مربی بگویم که کجا بازی کنم و همیشه هم از این کار بدم آمده است. من وظیفه ام این است که بهترین عملکرد را داشته باشم و اصلا عادت ندارم بگویم در این پست بازی نمی کنم.»
بازیکن باتجربه استقلال در ادامه درباره قهرمانی این تیم گفت:« متاسفانه امسال قهرمانی را از دست دادیم. برای فهمیدن علل این موضوع باشگاه باید آن را ریشه یابی کند. ما شرمنده هواداران شدیم و از آن ها به خاطر حضور  امروزشان در ورزشگاه متشکریم. ما وظیفه مان این است که در بازی های باقیمانده بجنگیم. هرچند قهرمانی از دست رفته اما باید با نتایج خوب رتبه ای مناسب را در پایان فصل به دست بیاوریم.»

دیدگاه‌ها