کد خبر : 1608809 | 12 اردیبهشت 1398 ساعت 10:57 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم شکنی ایسما در بدرقه مرد آلمانی استقلال

خرید زمستانی شفر در روزهایی که باید به داد مرد آلمانی می رسید با طلسم عجیبی در گلزنی روبرو شد تا این طلسم در روز بدرقه شفر شکسته شود.

طلسم شکنی ایسما در بدرقه مرد آلمانی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ایسما گونسالوس یکی از خریدهای پرشمار مرد آلمانی در دوران حضور در استقلال بود. مهاجم دو ملیتی که از ازبکستان راهی ایران شد تا بلکه مشکلات گلزنی را حل کند درست در روزها و بازی های مهمی که باید عصای دست وینفرد شفر می شد از گلزنی محروم ماند تا طلسم های او در این راه چند روز بعد از برکناری سرمربی استقلال شکسته شود.


ایسما در برابر استقلال خوزستان زننده اولین گل بازی بود تا نشان بدهد هنوز گلزنی را فراموش نکرده است. این گل او می توانست در مصاف با الهلال در ابوظبی حتی در بازی با پدیده در مشهد بیرون بیاید تا شفر با این شرایط بد استقلال را ترک نکند اما این گونه نشد تا حسرت این اتفاق بر دل طرفداران باقی بماند و کاشف آلمانی او نیز از سمت خود برکنار شود.


ایسما که هنوز هم منتقدان او اعتقاد دارند از نظر شرایط بدنی به حد نصاب ایده آل برای حضور در ترکیب اصلی نرسیده است در غیاب گادوین منشا امید اول فرهاد برای گلزنی بود و اتفاقا در بهترین دقیقه بازی سرمربی موقت استقلال را ناامید نکرد تا استارت برد پرگل آبی ها در آزادی زده شود. شادی های مهاجم سیه چرده استقلال نشان می داد این گل تا چه اندازه برای او اهمیت دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها