کد خبر : 1608837 | 12 اردیبهشت 1398 ساعت 12:43 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تلویحی ستاره هوفنهایم به اینتر: من را بخرید!

نیکو شولتز، ستاره باشگاه هوفنهایم که در این کشور شایعات زیادی درباره پیوستن او به دورتموند وجود دارد شخصاً مایل است به اینتر بپیوندد و حتی از پیام دادن به این باشگاه ابایی ندارد.

پیام تلویحی ستاره هوفنهایم به اینتر: من را بخرید!

به گزارش ورزش سه، نیکو شولتز، ستاره این فصل باشگاه آلمانی هوفنهایم امسال در بوندس‌لیگا عملکرد قابل توجهی داشته و همین باعث شده چندین باشگاه او را به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی نقل و انتقالات تابستانی خود در نظر بگیرند. رسانه‌های آلمانی اخیراً خبرهای زیادی درباره تلاش بوروسیا دورتموند برای جذب این ستاره آلمانی منتشر کرده‌اند ولی خود شولتز که چندی پیش رسماً از تمایلش برای پیوستن به اینتر و بازی در سری آ خبر داده بود، بار دیگر در مصاحبه با نشریه آلمانی کیکر، به صورت تلویحی برای این باشگاه ایتالیایی پیام ارسال کرد.

 

1402721

 

شولتز که پیش از این گفته بود باشگاه اینتر را باشگاه رویایی خود می‌داند در گفتگو با کیکر گفت:" دلم می‌خواهد به یک باشگاه بزرگ منتقل شوم و مدیران هوفنهایم این را می‌دانند. این دیگر یک راز نیست".

 

ستاره هوفنهایم در ادامه صحبتهایش گفت:" چند باشگاه در بوندس‌لیگا هستند که برای جذب من ابراز تمایل کرده‌اند و بوروسیا دورتموند یکی از آنها است. ولی احتمال رفتن من به کشوری به جز آلمان هم همچنان وجود دارد. من دیگر بچه نیستم. حالا فوتبالیست پخته‌ای شده‌ام و به هر جا که بروم می‌توانم از پس خودم برآیم و با فضای کشور جدید سازگار شوم".

 

 

دیدگاه‌ها