کد خبر : 1608889 | 12 اردیبهشت 1398 ساعت 18:55 | 75.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکستگی دندان، تاوان تعقیب سایه به سایه صلاح

کلمنت لانگله، مدافع فرانسوی بارسا شب گذشته مامور مهار محمد صلاح بود.

شکستگی دندان، تاوان تعقیب سایه به سایه صلاح

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در نوکمپ با سه گل بر لیورپول غلبه کرد و یک گام دیگر به فینال لیگ قهرمانان نزدیک شد. در شبی که لیورپول نمایشی خوب داشت ولی مسی با درخشش خود اجازه نداد تا تیم انگلیسی شانسی برای برد پیدا کند.

محمد صلاح، خطرناک ترین بازیکن لیورپول، یک موقعیت عالی را از دست داد و در شرایطی بسیار مساعد توپ را به تیر زد. او در تمام طول بازی در جدال با کلمنت لانگله بود.

 

 

1402801

 

 

ستاره فرانسوی بارسا در پایان بازی به رادیو مونته کارلو گفت که در جریان بازی بخشی از دندان خود را از دست داده است:« بازی برابر صلاح واقعا دشوار است. حتی یکی از دندان هایم شکست اما مهم نیست. اگر قرار است قهرمان چمپیونزلیگ شویم، حاضرم دندان های دیگرم را نیز از دست دهم.»

 

لانگله ادامه داد:« بیست دقیقه ابتدایی واقعا سخت بود؛ چون باید به این نتیجه می رسیدم که فاصله ام با صلاح در زمین چه اندازه باشد. او بسیار سریع است و همیشه باید مراقبش بود. پس از 20 دقیقه اول، شرایط برایم راحت تر شد و متوجه شدم که حداکثر فاصله ام با او چقدر باید باشد. در مجموع اما کار برابر صلاح که چرخش هایی ناگهانی دارد، برای هر مدافعی دشوار است. در هر صورت خوشحالم که دروازه را بسته نگاه داشتیم.»

 

 

دیدگاه‌ها