کد خبر : 1608955 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

امری: شانس صعودمان به فینال پنجاه- پنجاه است

بعد از پیروزی 3-1 آرسنال مقابل والنسیا در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، اونای امری، سرمربی آرسنال گفت شانس تیمش برای صعود به فینال رقابتها همچنان پنجاه – پنجاه است.

امری: شانس صعودمان به فینال پنجاه- پنجاه است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در خانه خود ورزشگاه امیریتس لندن در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف تیم اسپانیایی والنسیا رفت و موفق شد حریف را با دو گل از الکساندر لاکازت و یک گل از پیر امریک اوبامیانگ با نتیجه 3-1 شکست دهد. اونای امری، سرمربی توپچی‌ها اما در پایان بازی گفت هنوز هیچ چیز تمام نشده و دو تیم برای صعود به فینال همچنان از شانس برابر برخوردارند.

 

توپچی‌های لندن که در خانه خود به مصاف والنسیا رفته بودند ابتدا در دقیقه 11 دروازه‌شان را باز شده دیدند اما تنها 7 دقیقه بعد الکساندر لاکازت موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا آرسنال به بازگشت امیدوار شود. لاکازت در شب پرفروغ خود چند دقیقه بعد، در دقیقه 25 بازی گل دوم خود را به ثمر رساند تا شاگردان امری از حریف پیش بیفتند.

 

1402876

 

و سرانجام پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه 90 بازی گل سوم آرسنال را وارد دروازه حریف اسپانیایی رفت تا توپچی‌ها با خیال راحت‌تری به والنسیا سفر کنند.

 

اونای امری در پایان بازی گفت:" نباید فکر کنیم همه چیز تمام شده. بازی با والنسیا در خانه‌اش خیلی سخت خواهد بود. شانس ما در این لحظه برای صعود به فینال لیگ اروپا پنجاه- پنجاه است".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" من به عملکردی که بازیکنانم امروز در زمین داشتند افتخار می‌کنم. ولی ما می‌دانیم که والنسیا هفته آینده مقابل تماشاچی‌ها و هوادارانش تیم خیلی سرسختی خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها