کد خبر : 1608963 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 10:42 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

نه بایرن، نه رئال؛ هیچکس خامس را نمی‌خواهد

روزنامه اسپانیایی مارکا امروز گزارش روی جلد خود را به خامس رودریگز اختصاص داده و مدعی شده خامس در پایان فصل جاری به رئال مادرید برخواهد گشت ولی دوباره این تیم را ترک خواهد کرد.

نه بایرن، نه رئال؛ هیچکس خامس را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، مارکا امروز گزارش اول و عکس روی جلد خود را به خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید که در حال حاضر به عنوان بازیکن قرضی در بایرن مونیخ بازی می‌کند اختصاص داده و مدعی شده خامس در پایان فصل جاری به رئال مادرید برخواهد گشت ولی از آنجا که زیدان تمایلی به استفاد از او در تیمش ندارد باشگاه رئال، این ستاره کلمبیایی را به مشتری مناسبی که خواهان به خدمت گرفتنش باشد خواهد فروخت.

 

1402889

 

مارکا می‌گوید اگر در هفته‌های آینده اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد خامس رودریگز روز 15 ژوئن، زمانی که گزینه خرید او بر اساس قرارداد قرضی‌اش با بایرن ملغی می‌شود، بار دیگر بازیکن رئال مادرید خواهد شد.

 

بایرن مونیخ بعد از دو فصل حضور خامس در این تیم به عنوان بازیکن قرضی تصمیم گرفته از خرید او صرفنظر کرده و خامس را به رئال مادرید برگرداند چرا که رابطه او و نیکو کوواچ، سرمربی بایرن، از دید مدیریت باشگاه آلمانی غیر قابل ترمیم است.

 

مارکا می‌گوید چندین نفر از مدیران ارشد بایرن خواستار ماندن خامس در این تیم هستند اما کوواچ از خامس راضی نیست و او را در تیمش نمی‌خواهد. گفته می‌شود ناراحتی کوواچ از خامس به این علت است که او چندی پیش رسماً اعلام کرده بود دلش می‌خواهد آلمان را ترک کرده و به رئال بازگردد.

 

1400519

 

ادعای جدید مارکا این است که بازگشت خامس به رئال در ماه ژوئن امسال بازگشتی موقتی خواهد بود و او تا پیش از شروع فصل جدید رئال را ترک خواهد کرد. مارکا می‌گوید زین‌الدین زیدان روی خامس به عنوان یکی از بازیکنانش حساب نمی‌کند و در سال 2017 هم زیدان بود که تصمیم گرفت او را از رئال جدا کند و به همین خاطر بود که خامس به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ رفت.

 

مارکا می‌گوید خامس تا سال 2021 با رئال قرارداد دارد ولی این باشگاه اسپانیایی پیشنهادهایی که برای جذب خامس دریافت کند را با علاقه بررسی خواهد کرد. خامس حتی حاضر است در رئال بماند و نقشی درجه‌دو در تیم بازی کند ولی مارکا می‌گوید زیدان این موضوع را برای مدیریت روشن کرده که در تیم او هیچ جایی برای ستاره کلمبیایی وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها