کد خبر : 1608964 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 11:01 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: انگیزه کافی برای هدایت یووه را دارم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس می‌گوید با وجود کسب هشتمین قهرمانی پیاپی سری آ با این تیم همچنان از عطش کافی برای کسب موفقیت برخوردار بوده و قصد ماندن در یووه را دارد.

آلگری: انگیزه کافی برای هدایت یووه را دارم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه چهار هفته به پایان فصل جاری رقابتهای سری آ باقی مانده یوونتوس، قهرمان زودهنگام رقابتها با اختلاف اعجاب‌انگیز 18امتیازی نسبت به تیم دوم جدول، ناپولی، در صدر جدول این لیگ ایستاده و از موضع بالا به تیمهای دیگر نگاه می‌کند.

 

1402892

 

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس در آستانه دربی امروز شهر تورین که بین یوونتوس و تورینو برگزار شده و به دربی دلا موله معروف است به خبرنگاران گفت:" در پایان فصل باید با آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یک جلسه برگزار کنیم و صحبت کنیم تا بتوانیم برای آینده باشگاه یک برنامه درست طراحی کنیم".

 

آلگری در ادامه گفت:" یوونتوس هر سال باید در اوج باشد و برای کسب همه موفقیت‌های قابل دسترس تلاش کند. من برای ادامه دادن کارم به عنوان سرمربی یوونتوس انگیزه لازم را دارم".

 

1402893

 

سرمربی یووه در ادامه افزود:" دربی ما مقابل تورینو بازی بزرگی خواهد بود. تورینو قصد دارد مقابل ما پیروز شود و سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آورد. تورینو تیم محکم و فیزیکی‌ای است و به همین خاطر ما باید در این بازی تاکتیک درستی داشته باشیم و با تمام قوا به میدان برویم".

 

آلگری در ادامه گفت:" در مقابل تورینو باید مثل نیمه دوم بازی‌مان در سن‌سیرو کار کنیم. بچه‌های ما خیلی خوب تمرین می‌کنند و من مطمئنم در دربی امروز نمایش خوبی خواهند داشت".

 

دیدگاه‌ها