کد خبر : 1608979 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 12:40 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال جدید اوزیل با گردن‌بند حاشیه‌ساز(عکس)

عکسی از مسوت اوزیل که او را در استادیوم امیریتس، ورزشگاه خانگی آرسنال با گردن‌بندی به نقش پرچم ترکیه نشان می‌دهد در آلمان که وطن او است بسیار خبرساز شده است.

جنجال جدید اوزیل با گردن‌بند حاشیه‌ساز(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان پیروزی 3-1 آرسنال مقابل والنسیا در ورزشگاه امیریتس، در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار آرسنال از آغاز به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت. اما حضور اوزیل در این بازی نه به خاطر عملکردش در میدان بلکه به خاطر گردن‌بندی که پیش از شروع مسابقه به گردن انداخته و تصویر آن منتشر شده، خبرساز شده است.

 

1402913

 

مسوت اوزیل در آلمان به شدت مورد توجه قرار دارد چرا که ماجراهای او در جام جهانی روسیه که به خداحافظی‌اش از تیم ملی آلمان منجر شده بود در این کشور همچنان حساسیت‌زا است. حساسیت‌هایی که باعث شده گروهی از آلمانی‌ها اوزیل را متهم کنند نسبت به وطن رسمی‌اش آلمان احساس نداشته و خود را بیشتر شهروند ترکیه می‌داند تا آلمان.

 

1402910

 

اوزیل در خانواده‌ای ترک‌تبار و در آلمان متولد شده و به نسل سوم مهاجرین ترک ساکن در آلمان تعلق دارد. اوزیل برای تیم ملی آلمان 92 بازی ملی انجام داده و بعد از جنجال‌های جام جهانی روسیه با انتقاد از رسانه‌های آلمانی معتقد بود این رسانه‌ها او را به دلیل ناکامی تیم ملی کشورشان در روسیه قربانی کرده‌اند.

 

1402909

 

 

دیدگاه‌ها