کد خبر : 1608993 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 13:52 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره لیورپول: شکست نوکمپ را فراموش می‌کنیم

جیمز میلنر، ستاره لیورپول می‌گوید قرمزهای آنفیلد شکست مقابل بارسلونا را فراموش کرده و همچنان چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان اروپا مدعی خواهند بود.

ستاره لیورپول: شکست نوکمپ را فراموش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیورپول بعد از شکست سنگین 3-0 مقابل بارسلونا در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا در لیگ برتر به مصاف نیوکاسل می‌رود، جیمز میلنر، ستاره لیورپول از هم‌تیمی‌هایش خواست شکست مقابل بارسا را فراموش کرده و با تمام قوا برای به پایان رساندن پرافتخار فصل تلاش کنند.

 

1402937

 

درحالیکه تنها دو بازی از فصل جاری لیگ برتر باقی مانده لیورپول در حال حاضر با 91 امتیاز با یک امتیاز کمتر نسبت به منچسترسیتی در رتبه دوم جدول قرار دارد و با توجه به شکست سنگین مقابل بارسلونا ممکن است فصل را بدون جام به پایان برساند.

 

ولی میلنر از هم‌تیمی‌هایش می‌خواهد شکست در نوکمپ را سریعاً فراموش کرده و در بازی فردا مقابل نیوکاسل نشان دهند همچنان مدعی مهمی هستند.

 

1402936

 

جیمز میلنر در این باره گفت:" ما باید مقابل نیوکاسل با یک پیروزی بزرگ نشان دهیم که دوباره به کورس قهرمانی برگشته‌ایم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بدست بیاوریم و در آستانه بازی بزرگ هفته آینده مقابل بارسا روحیه مضاعف پیدا کنیم".

 

ستاره لیورپول در ادامه گفت:" ما در سالهای گذشته نه یک بار بلکه بارها دیده‌ایم این تیم چه شخصیت بزرگی دارد. ما هر وقت لازم بوده با هم متحد شده‌‌ایم، مشکلات را پشت سر گذاشته و دوباره روی پاهای خودمان ایستاده‌ایم. من شک ندارم این تیم دوباره می‌تواند این کار را بکند".

 

 

دیدگاه‌ها