کد خبر : 1609057 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 18:11 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

خیز صنعت‌نفت برای نیمه بالای جدول

تیم صنعت نفت آبادان موفق شد در نیمه اول با یک گل نساجی را شکست دهد تا به روند خوب خود در هفته های اخیر ادامه دهد.

خیز صنعت‌نفت برای نیمه بالای جدول

 

به گزارش "ورزش سه"، آبادانی ها که شروع خوبی در این فصل با پائولو سرجیو نداشتند، در هفته های اخیر به فرم خوبی رسیده و حالا در میانه های جدول قرار دارند. آن ها پس از نمایش خوب در تبریز که با شکست 1-0 مقابل تراکتور همراه شد، در سه هفته متوالی تیم های پارس جنوبی، فولاد و نفت مسجد سلیمان را شکست دادند تا از رده های پایینی جدول جدا شده و به میانه جدول برسند.

 

نکته جالب این است که نفتی ها در هفته های اخیر با نتایج بسیار خوبی حریفان را شکست داده اند و حالا با 27 گل، ششمین خط حمله برتر لیگ هستند و تنها بیگ فایو فوتبال ایران را بالای سر خود می بینند. صنعت نفت در حالی سه بازی اخیر خود را با 3 برد همراه کرده که در طول فصل تنها 2 برد داشت اما حالا به سه برد پیاپی دست پیدا کرده و در آستانه چهارمین برد پشت سر هم نیز هست.

 

1403009

 

صنعت نفت در نیمه اول بازی خارج از خانه با نساجی باوجود دریافت کارت قرمز از سوی وفا هخامنش، توانست به برتری برسد و حالا اگر در نیمه دوم این نتیجه را حفظ کند، بالاتر از پیکان و ذوب آهن در رده هشتم قرار می گیرد. البته آن ها باید امیدوار باشند که ذوب آهن در بازی امروز خود شکست بخورد تا همچنان در نیمه بالای جدول باقی بمانند.

 

شاگردان سرجیو در دو هفته آتی با استقلال و سایپا روبرو می شوند و کار بسیار سختی برای حفظ روند خوب خود پیش رو دارند.

دیدگاه‌ها