کد خبر : 1609074 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 19:25 | 100K بازدید | 0 دیدگاه

دو عضو هیئت مدیره ادعای فتحی را رد می کنند

آیا جدایی نویمایر و الحاجی گرو از استقلال مجانی بود؟

با تعلیق وینفرد شفر از سمت سرمربیگری استقلال مدیران این باشگاه ادعا می کنند با تجارب حقوقی با حداقل خسارت قرارداد خود با شفر را فسخ خواهند کرد.

آیا جدایی نویمایر و الحاجی گرو از استقلال مجانی بود؟

 

به گزارش "ورزش سه"، امروز امیرحسین فتحی در برنامه ورزش و مردم ادعا کرد بازیکنان خارجی نیم فصل اول استقلال بدون یک ریال از این تیم جدا شدند و آنها قصد دارند با توجه به تجارب خود با شفر نیز با حداقل پرداختی فسخ قرارداد کنند در حالی که سرمربی آلمانی قراردادی بیش از یک میلیون دلار برای سال سوم دارد. برای یادآوری برمی گردیم به گذشته. الحاجی گرو و مارکوس نویمایر دو بازیکنی بودند که در ابتدای فصل با استقلال قرارداد بستند اما به دلیل نمایش ضعیف در پایان نیم فصل اول با تصمیم مدیران باشگاه از لیست این تیم کنار گذاشته شدند.


این اتفاق در حالی افتاده که باور این مساله سخت است که گرو و نویمایر با توجه به اینکه با استقلال قرارداد داشتند بدون خسارت راضی به فسخ و بازگشت به کشورشان شده باشند اما شاید هم همانطور که اقای فتحی گفته است این دو بازیکن شرایط باشگاه استقلال را پذیرفته باشند.
اما برای روشن شدن صحت ادعای امیرحسین فتحی با حسن زمانی و عباس ملکی، دو عضو سابق هیئت مدیره استقلال تماس گرفتیم که البته هر دو عضو مدعی شدند آنها تمام پول شان را گرفتند و حاضر شدند قرارداد خود را با توافق دو طرفه فسخ کنند.

 

 


*ملکی: گرو و نویمایر ۵۲۶ هزار دلار گرفتند
عباس ملکی ابتدای کار امیرحسین فتحی به عنوان رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال فعالیت می کرد اما در نهایت به دلیل قانون بازنشستگی از سمت خود کنار رفت تا وزارت ورزش اعضای جدید هیئت مدیره را معرفی کند.
عباس ملکی در مورد صحت صحبت‌های امیرحسین فتحی و مبلغی که فسخ قرارداد نویمایر و گرو روی دست باشگاه گذاشت به خبرنگار ورزشی می گوید: در ابتدای فصل رضا افتخاری به عنوان مدیرعامل باشگاه زیر بار قرارداد گرو و نویمایر نرفت اما زمانی که امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد این دو بازیکن را جذب کرد. وی ادامه داد: بعد از اینکه مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که گرو و نویمایر از نظر فنی نمی توانند گره‌ای از کار استقلال باز کنند تصمیم گرفتیم قرارداد آنها را فسخ کنیم و این دو بازیکن ۵۲۶ هزار دلار از باشگاه گرفتند و حاضر شدند قرارداد خود را بدون اینکه شکایتی انجام بدهند فسخ کنند.

 

1403034

 


*زمانی : عدد را به خاطر ندارم ولی ...
اما حسن زمانی هم سال ها عضو هیئت مدیره استقلال بود که او هم به دلیل مشکل بازنشستگی از کادر مدیریتی این تیم کنار رفت. زمانی در این باره به ورزش سه می گوید:  این دو بازیکن که شما می گویید تا قران آخر قراردادشان را نگرفتند، قراردادش را فسخ نکردند و بعد از اینکه پول خود را تمام و کمال و به صورت نقدی دریافت کردند، حاضر به فسخ قرارداد شدند و شکایتی از استقلال انجام ندادند.
او در پاسخ به این سوال که چقدر فسخ قرارداد آنها روی دست باشگاه هزینه گذاشته می گوید: دقیقا نمی‌دانم که مبلغ آن چقدر بود ولی دقیقا یادم هست که آنها تا در آخر پولشان را گرفتند و حاضر به فسخ قرارداد شدند.


تلاش ما برای راستی آزمایی این ادعا ادامه داشت اما از اعضای هیئت مدیره استقلال جواد قراب و رضا افتخاری حاضر به پاسخگویی نشدند.


*توضیح: "ورزش سه" حاضر است در صورت تمایل آقای فتحی مدارک مربوط به این جدایی (بدون خسارت) را منتشر کند.


گزارش از فرزام محمد علیها

 

دیدگاه‌ها