کد خبر : 1609092 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 20:30 | 51K بازدید | 0 دیدگاه

فیروز کریمی از خودی خورد

سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از اعزام به بیمارستان به شرایط مناسب جسمی دست یافته است.

فیروز کریمی از خودی خورد

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی که در هفته‌های پایانی فصل به عنوان سرمربی و جانشین علیرضا مرزبان به نیمکت نفت آبادان دست یافته است، در شرایطی که تیمش در جدال با سپیدرود گل خورد از سوی تماشاگران مورد هدف سنگ قرار گرفت و در ادامه راهی بیمارستان شد.


در این بین نکته عجیب این است که فیروز کریمی از سوی تماشاگران خودی مورد هدف قرار گرفته بود و با توجه به شکستگی سر روی زمین سرنگون شد. مشخص نیست این هوادار چرا در این لحظات حساس که تیمش در شوک دریافت گل قرار گرفته است با مصدوم کردن سرمربی تیم خودی باعث سخت شدن شرایط برای نفت مسجدسلیمانی‌ها شده است.


این دیدار که با توجه به حساسیت جدول و شرایط دو تیم که با خطر سقوط مواجه بودند، با حواشی زیادی همراه بود، در دقایق پایانی نیز جو خطرناکی را روی سکوها شکل داده بود و داور بارها با قطع بازی به دلیل جنجال روی سکوها و پرتاب سنگ و بطری به زمین، آن را قطع کرد.


سعید فتاحی، مسوول برگزاری این دیدار در پایان بازی در گفتگو با ورزش سه درباره وضعیت فیروز کریمی گفت: ایشان دچار آسیب شده بود و روانه بیمارستان شد. طبق آخرین اخباری که دریافت کرده‌ایم خوشبختانه مشکلی ایشان را تهدید نمی‌کند و دقایقی دیگر از بیمارستان مرخص خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها