کد خبر : 1609094 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 20:35 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

اکبر آفاقی؛ کابوس شهر باران (عکس)

اکبر آفاقی مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بار دیگر مقابل سپیدرود گلزنی کرد. اینبار تلخ تر از دیدار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، دو هفته به پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده؛ اما هنوز در صدر جدول و نه در انتهای جدول شرایط به طور کامل مشخص نشده است.


در صدر در صورتی که سپاهان امروز مقابل ماشین سازی به برتری برسد و بتواند همین پیروزی یک بر صفر به دست آمده تا پایان نیمه اول را در مجموع ثبت کند، به سه امتیازی پرسپولیس می رسد و این یعنی رقابت همچنان ادامه خواهد داشت.


در پایین جدول حتی موقعیت از این هم حساس تر است. سقوط استقلال خوزستان قطعی شده ولی نفت مسجد سلیمان در پایان بازی امروز 21 امتیازی شد و سپیدرود 20 امتیازی.

 

1403064


البته تا دقیقه 8+90 این تیم سپیدرود بود که 22 امتیازی شده بود و بالاتر از نفت مسجد سلیمان قرار گرفته بود ولی باز هم کابوس اکبر آفاقی برای شهر باران تکرار شد.
آفاقی در دیدار و در دوره سرمربیگری علیرضا مرزبان از راه دور زننده یکی از زیباترین گل های لیگ هجدهم در پیروزی یک بر صفر تیمش در رشت شد و سرنوشت دیدار برگشت هم با ساق های او گره خورده بود؛ او بود که در دیداری که 9 دقیقه وقت تلف شده توسط حیدری اعلام شده بود، یک دقیقه پیش از سوت پایان مقابل سپیدرود گلزنی کرد تا یک امتیاز بیشتر از این نبرد حساس و پرحاشیه نصیب قرمزپوشان نشود.


با این گل حالا سپیدرودی ها همچنان یک امتیاز کمتر از نفت مسجد سلیمان دارند؛ آنها دو بازی برابر نساجی مازندران و استقلال تهران دارند و نفت مسجد سلیمان به مصاف پیکان و ذوب آهن خواهد رفت. در بالای جدول هم هنوز رقابت داغ است؛ پس دو هفته دیگر برای تمام تیم ها و به خصوص دو تیم سپیدرود و نفت مسجد سلیمان زمان باقی است تا همچنان برای هدف خود یعنی حضور در لیگ برتر نوزدهم حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها