کد خبر : 1609107 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 21:25 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

مازیار ربیعی‌فر:

مسجدسلیمانی‌ها با تهدید مساوی گرفتند

مربی سپیدرود با تمجید از تلاش بازیکنان تیمش مدعی شد شرایط برگزاری مسابقه و اتفاقات آن در نتیجه بازی تاثیر گذاشت.

مسجدسلیمانی‌ها با تهدید مساوی گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود در شرایطی که تا ثانیه‌های پایانی با یک گل سرنوشت ساز از نفت مسجدسلیمان پیش بود، در نهایت گل تساوی را دریافت کرد.


مازیار ربیعی فر درباره نتیجه این بازی گفت: درباره این بازی چه باید بگوییم؟ ما به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشتیم و علیرغم اینکه می‌توانستیم بازی در آن ساعت که شرایط جوی مناسبی نداشت و علیه ما بود، بازی نکنیم اما در زمین حاضر شدیم. در جریان بازی هم همه چیز مشخص بود و نیاز به توضیح ندارد. تماشاگران حریف در طول جریان بازی بارها با پرتاب سنگ و بطری میدان مسابقه را از شکل فوتبالی متفاوت کرده بودند.


وی ادامه داد: باید در این شرایط از بازیکنان تیم تشکر کنم که تا ثانیه پایانی جنگیدند و آنها مسلما در ادامه نیز خواهند جنگید و نمی‌گذاریم حق هواداران ما پایمال شود.


مربی سپیدرود درباره داوری این بازی گفت: همه چیز علیه ما بود، داوری هم که مشخص بود. آن صحنه با چه استدلالی می‌توانست پنالتی باشد. بازیکن حریف روی مدافع تیم ما خطا کرده و او در دقایق باقیمانده با مصدومیت بازی کرد اما پنالتی علیه ما گرفته می‌شود. بازیکن حریف در زمان خروج از زمین در زمان تعویض به داور می‌گوید این بازی را اگر ببازیم اتفاق بدی می‌افتد. خلاصه اینکه ما کاملا غیر فوتبالی برد را از دست دادیم و اینطور با تهدید یک تساوی گرفتند.

 


ربیعی فر در پایان درباره شانس بقای تیم گفت: بچه‌های ما در دیدارهای اخیر تلاش فوق العاده‌ای از خود داشتند و امروز هم کاملا شایسته پیروزی بودند. دو بازی دیگر باقی مانده و هیچ چیز تمام نشده است. ما از فردا کارمان را برای دیدار با نساجی آغاز خواهیم کرد. با هواداران خودمان علیه همه چیز خواهیم جنگید و به بقا کاملا امیدوار هستیم.

دیدگاه‌ها