کد خبر : 1609110 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 21:45 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

تنور لیگ هجدهم داغ ماند؛

سپاهان و حفظ فشار حداکثری به پرسپولیس!

تیم سپاهان با کسب پیروزی ارزشمند خانگی در مقابل ماشین سازی تبریز، روند خوب خود را حفظ کرد و همچنین در کورس رقابت با پرسپولیس باقی ماند.

سپاهان و حفظ فشار حداکثری به پرسپولیس!

ه گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیر قلعه نویی نمایش سزاوارانه ای در برابر ماشین سازی داشته و موفق شده اند شاگردان رضا مهاجری را شکست دهند. این پیروزی در حالی رقم خورده که طلایی پوشان اصفهانی در طول نیمه اول و دوم موقعیت های زیادی داشتند و حتی می توانستند با نتیجه پرگل از سد سبزپوشان تبریزی بگذرند.

 

با این پیروزی سپاهان در جدول 54 امتیازی می شود و در فاصله سه امتیازی پرسپولیس قرار می گیرد. آن همچنین بالاتر از استقلال خواهند بود و همچنان شانس رسیدن به ششمین جام قهرمانی را خواهند داشت. نکته جالب این که پس از تساوی مقابل پرسپولیس خیلی ها شانس سپاهان برای قهرمانی را کمتر از استقلال می دانستند اما حالا معادلات لیگ به گونه ای رقم خورده که تیم امیر قلعه نویی فرصت خوبی برای قهرمانی دارد.

برتری سپاهان مقابل ماشین سازی همچنین سبب شد تا آن ها فشار خود بر پرسپولیس را حفظ کنند. شاگردان برانکو امیدوار بودند سپاهان مقابل ماشین سازی امتیاز از دست بدهد تا آن ها با خیال راحت از قهرمانی در لیگ به مصاف پاختاکور بروند اما حال آن ها ملزم به کسب 3 یا 4 امتیاز از دو بازی پایانی هستند.

دیدگاه‌ها