کد خبر : 1609111 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 21:46 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه تیره روزی ها در سال 98؛

ناکامی 60 روزه ماشین سازی در کسب برد

تیم ماشین سازی یک بازی دیگر را هم با شکست پشت سر گذاشت تا از میانه های جدول دور و دورتر شود.

ناکامی 60 روزه ماشین سازی در کسب برد

 

به گزارش "ورزش سه"، سبزپوشان تبریزی در ورزشگاه نقش جهان با دو گل مغلوب سپاهان شدند. این نتیجه در حالی رقم خورد که هواداران تراکتور امیدوار بودند ماشینی ها با متوقف کردن سپاهان، به نایب قهرمانی و کسب سهمیه تراکتور کمک کنند اما ماشین سازی همانطور که به استقلال باخت، مغلوب سپاهان نیز شد.

 

در 6 بازی سال 98 تیم ماشین سازی هرگز پیروز نشده و تنها سه تساوی از دیدار با نفت مسجد سلیمان، سایپا و نساجی کسب کرده و در مقابل فولاد، استقلال و سپاهان شکست خورده است. نکته جالب باخت به فولاد در خانه است که برای تیم رضا مهاجری دور از انتظار بود. همین نتایج بد سبب شدند تا سبزهای آذربایجان به رده سیزدهم سقوط کنند و در حالی که مدعی کسب رده ششمی بودند، به جمع تیم های پایین نشین اضافه شوند.

 

آخرین برد ماشین سازی به هفته 22اُم لیگ برتر باز می گردد؛ جایی که آن ها توانستند پارس جنوبی جم را شکست دهند. حال شاگردان رضا مهاجری روز 21 اردیبهشت با پرسپولیس دیدار می کنند و سپس در تبریز میزبان پدیده خواهند بود. دو بازی سخت که جایگاه ماشین سازی را تحت تاثیر قرار نمی دهد ولی می تواند اوضاع را برای کادرفنی این تیم سخت و سخت تر کند.

دیدگاه‌ها