کد خبر : 1609117 | 13 اردیبهشت 1398 ساعت 21:50 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

شوت هایمان در چارچوب نبود تا نیازمند را امتحان کنیم؛

مهاجری: به سپاهان باختیم و شائبه تبانی هم نیست

محمدرضا مهاجری می گوید که تیمش در استفاده از موقعیت های گلزنی مقابل سپاهان بی تمرکز بوده است.

مهاجری: به سپاهان باختیم و شائبه تبانی هم نیست

 


به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی که تیمش با نتیجه 2 بر صفر مغلوب سپاهان شد، در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

فوتبال امروز بی رحم بود
فوتبال امروز بی‌رحم بود. سپاهان موقعیت‌شناس بود و توانست از موقعیت‌هایش استفاده کند. دقیقاً روی نقاطی که به بازیکنانم گفته بودم، گل خوردیم. امروز چند فرصت خوبی هم داشتیم که به گل تبدیل نشد. سپاهانی‌ها روی قدرت سرزنی استنلی به گل رسیدند. من فکر می‌کنم فرق ما با سپاهان روی تجربه‌ای بود که داشتند و مهاجمان‌شان هم بسیار با دقت بودند.

 

خیلی سخت است موقعیت داشته باشید و گل نزنید
خیلی سخت است مقابل تیمی مثل سپاهان ۶ یا ۷ موقعیت گل داشته باشید و گل نزنید. ما تغییرات متعددی را ایجاد کردیم و توانستیم به لحاظ خلق موقعیت به بازی برگردیم اما تمرکز لازم را نداشتیم. واقعاً این موضوع به ما ضربه زده است. باید روند بازی‌های خوب‌مان را ادامه دهیم.

 

10-12 شوت به دروازه زدیم
ما چندین بار پشت دفاع سپاهان صاحب توپ شدیم. فرید کریمی و عزیز معبودی بازیکنانی بودند که فرصت‌های خوبی به دست آوردند اما شوت‌هایشان در چارچوب نبود. امروز ۱۰-۱۲ ضربه به سمت چارچوب سپاهان زدیم. محسن یوسفی و کنعانی‌زادگان فرصت گلزنی داشتند. فرصت‌هایی که بیش از ۹۰ درصد شانس گلزنی بود.

 

شاید در بازی های بعدی خوش شانس تر باشیم
همان طور که این بازی را هم با قدرت بازی کردیم، دو بازی دیگر را هم با قدرت ظاهر خواهیم شد. شاید در بازی‌های آینده خوش‌شانس‌تر باشیم. شانس بخشی از فوتبال است. نیازمند دروازه‌بان بسیار خوبی است اما ما امروز توپ‌هایمان در چارچوب نبود تا او را امتحان کنیم.

 

امروز باختیم و شائبه تبانی هم وجود ندارد
 برای اینکه شوت‌هایمان به چارچوب برود باید بیشتر کار کنیم. این ذات فوتبال است که گاهی شانس با شما یار نیست. باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم. ما امروز باختیم و شائبه تبانی هم وجود ندارد چون با تمام وجودمان بازی کردیم. ما سالم کار می‌کنیم و سالم زندگی می‌کنیم و شاید این جرم ماست که باعث می‌شود حرف‌هایی را بشنویم.

 

دیدگاه‌ها