کد خبر : 1609152 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ اس: یوویچ با 60 میلیون یورو در رئال

روزنامه آ اس مدعی شد رئال مادرید با آینتراخت بر سر انتقال لوکا یوویچ، پدیده گلزن این تیم به توافق رسیده و یوویچ با قراردادی 60 میلیون یورویی در رئال توپ خواهد زد.

ادعای آ اس: یوویچ با 60 میلیون یورو در رئال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس مدعی شد رئال مادرید با آینتراخت فرانکفورت درباره انتقال لوکا یوویچ، مهاجم صرب و پدیده گلزن این فصل باشگاه آلمانی به  توافق رسیده و با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی، یوویچ با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو به مادرید رفته و پیراهن رئال را به تن خواهد کرد.

 

از این مبلغ 48 میلیون یورو به باشگاه آلمانی تعلق گرفته و 12 میلیون یورو به بنفیکا خواهد رسید. چرا که در قرارداد بنفیکا، باشگاه سابق یوویچ، آینتراخت ذکر شده بوده که از هر انتقالی که در آینده برای یوویچ انجام شود 20درصد مبلغ قرارداد به باشگاه پرتغالی خواهد رسید. به ادعای آ اس، بر اساس قراردادی که رئال با آینتراخت خواهد بست، یوویچ به مدت شش سال به رئال ملحق خواهد شد و بازیکن این تیم خواهد بود.

 

1402081

 

رئال مادرید بعد از آنکه پای چند باشگاه بزرگ اروپایی به تلاش برای جذب یوویچ باز شد تصمیم گرفت مذاکرات با آینتراخت را تسریع کند. آ اس می‌‌گوید در هفته‌های اخیر مذاکرات دو باشگاه به مراحل پیشرفته رسیده بوده و سرانجام در روزهای اخیر توافق دو طرفه نهایی شده است.

 

یوویچ در فصل جاری در خط حمله آینتراخت فوق‌العاده ظاهر شده و در 44 بازی برای این تیم 26 گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده است. لوکا یوویچ در رسیدن آینتراخت فرانکفورت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا هم نقش بسیار مهمی داشته است.

 

یوویچ 21ساله بعد از میلیتاتو، مدافع پورتو دومین بازیکنی است که در پروژه جدید رئال مادرید و با صلاحدید زین‌الدین زیدان به این تیم جذب شده است.

 

دیدگاه‌ها