کد خبر : 1609186 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 12:25 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

فیروز کریمی؛ بوسه ناکام در پایان جدال جنجالی (عکس)

دیدار سرنوشت ساز نفت مسجد سلیمان و سپیدرود در شرایطی با تساوی خاتمه یافت که حواشی بزرگی را به دنبال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان و سپیدرود معادله پایانی سقوط در فصل هجدهم را رقم خواهند زد و به همین دلیل دیداری سرنوشت ساز را با یکدیگر داشتند.


باشگاه سپیدرود از همان روز قبل از بازی ابتدا به ماجرای تغییر در ساعت بازی اعتراض خود را اعلام کرد و مدعی شد برگزاری بازی دو ساعت پیش از زمان قبلی، در شرایط جوی مسجدسلیمان شرایط را به سود حریف تغییر خواهد داد تا اولین چالش دو تیم آغاز شود و البته در نهایت با پافشاری سازمان لیگ سپیدرودی‌ها کوتاه آمدند.


شروع بازی البته با همان رسوم رایج در فوتبال ایران و گل و بوسه نیمکت نشینان و بازیکنان دو تیم همراه بود. فیروز کریمی که در بازگشت مجدد به لیگ برتر در سودای حفظ سهمیه مسجد سلیمان است، پیش از بازی با لبخند روبروی عکاسان حاضر شد و البته در پایان بازی شاهد تساوی تیمش از بیمارستان بود.

 

1403148


فشار تماشاگران برای دستیابی به امتیاز از سوی نفت مسجد سلیمان جو سختی را روی سکوها شکل داده بود که با گل مهرداد بایرامی، ورزشگاه به حالت انفجار درآمد. ترکش این انفجار در اتفاقی عجیب و البته می‌توان گفت ناخواسته دامن فیروز کریمی را گرفت. بایرامی که از ثبت یکی از حساس‌ترین گل‌های دوران بازیگری‌اش سر از پا نمی‌شناخت کارناوال شادی به راه انداخت تا هواداران عصبانی نفت مسجد به دنبال انتقام از او با پرتاب سنگ باشند که البته هدفگیری اشتباه دامن فیروز کریمی را گرفت و او را نقش بر زمین کرد.


در حالی که تمامی نیمکت نشینان و کادرفنی مسجدسلیمانی به دنبال تادیب بایرامی بودند ناگهان دوربین صحنه عجیب نقش بر زمین شدن فیروز کریمی را برای ثانیه‌هایی به نمایش گذاشت. دقایقی بعد کریمی با بانداژ سر و با اتوبوس به بیمارستان منتقل شد تا شاهد صحنه‌های عجیب دقایق پایانی و پنالتی مشکوک و گل نجات بخش تیمش نباشد.

 

1403146

 

1403147

 

1403145

 

1403144

دیدگاه‌ها