کد خبر : 1609197 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 12:59 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

دو گل عجیب هفته روی اشتباه گلرها

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر دو اشتباه از دروازه بان ها باعث شد گل های نسبتا عجیبی به ثمر برسد.

دو گل عجیب هفته روی اشتباه گلرها

به گزارش ورزش سه، از مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال تنها دیدار تیم های سایپا و پدیده شهر خودرو باقی مانده که فردا برگزار می شود. در هفت بازی دیگری که در چارچوب این هفته برگزار شده، 19 توپ از خط دروازه ها عبور کرده است. از میان این نوزده گل، دوتای آنها به دلیل اشتباهات دروازه بان ها به ثمر رسید و این هفته هم مثل اکثر هفته های قبل، اشتباه های فردی در رقم خوردن گل ها اثر گذاشت.


در یکی از بازی ها تیم فوتبال فولاد خوزستان روز پنجشنبه میزبان پیکان بود. در جدول رده بندی، فولاد و پیکان هر دو جزء تیم های میانه جدولی هستند که هفته های آتی برایشان حساسیتی ندارد. اما قرار گرفتن در رتبه ششم، یعنی نزدیک ترین جایگاه به تیم های مدعی، هدفی مشترک برای این تیم ها محسوب می شود.


از همین رو برای هر دو تیم، پیروزی در بازی رودررو اهمیت زیادی داشت. در جدال ورزشگاه فولاد آره نا، تیم میزبان بازی خوبی ارائه کرد اما گلی که در آخرین دقایق نیمه اول وارد دروازه این تیم شد، هدف نیمه دوم شاگردان قطبی را از کسب پیروزی به زدن گل تساوی تقلیل داد.


در صحنه گل پیکان، آل کثیر شوتی به سمت دروازه فولاد زد که با لغزش دروازه بان فولاد توپ به گل تبدیل شد. مرادیان در آستانه مهار توپ بود اما به صورت ناگهانی توپ از بین دست های او عبور کرد و وارد دروازه شد.

 

1403170

 

1403169


مرادیان که در نیم فصل اول عملکرد خوبی در چارچوب دروازه فولاد داشت و موقعیت های زیادی را از حریفان گرفته بود، اکثر هفته های نیم فصل دوم را از روی نیمکت دنبال کرد و پس از مصدومیت ناصر سالاری دوباره به ترکیب اصلی رسیده و تا پایان فصل گلر اصلی فولاد خواهد بود.

 

دیگر اشتباه دروازه بانی هفته بیست و هشتم، دیشب و در یک تقابل تمام برزیلی رخ داد. در دقایق ابتدایی دیدار تیم های سپاهان و ماشین سازی، توپ ارسالی محمد ایرانپوریان به محوطه جریمه رسید و با ضربه سر کی روش استنلی همراه شد. این ضربه سر آقای گل لیگ به سمت دروازه ماشین سازی رفت و فرناندو دخسوس با تاخیر اندکی به سمت آن شیرجه رفت و همین مسئله باعث عبور توپ از خط دروازه شد. دخسوس که در سال های اخیر به صورت متوسط یکی از دروازه بان های خوب لیگ بوده، اشتباه عجیبی در صحنه گل کرد و با تاخیر در انجام واکنش، هموطن خود را در جدول گلزنان لیگ به گل شماره 15 رساند.

 

1403172

 

1403171

دیدگاه‌ها