کد خبر : 1609215 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 13:39 | 132.8K بازدید | 0 دیدگاه

بطری از قسمت در به سرم خورده بود، خوبم

محمدرضا احمدی و فیروز کریمی بعد از سانحه

فیروز کریمی امروز با حضور در برنامه ستاره ساز از صحت و سلامت خود بعد از اتفاق روز گذشته در دیدار مقابل سپید رود خبر داد.

محمدرضا احمدی و فیروز کریمی بعد از سانحه

به گزارش ورزش سه ، سرمربی نفت  مسجدسلیمان در گفت و گویی اختصاصی با محمدرضا احمدی می گوید که یک بطری آب از قسمت در به سرش اصابت کرده است و در حال حاضر مشکل خاصی ندارد.
در دیدار بسیار حساس دو تیم نفت مسجد سلیمان و سپید رود رشت که به نوعی یک فینال برای ماندن دو تیم در لیگ برتر محسوب می شد، بعد از به ثمر رسیدن گل پیروزی شاگردان نادر دست نشان، ناگهان فیروز کریمی کنار خط  نقش بر زمین شد و او را فورا به بیمارستان منتقل کردند .


فیروز کریمی که این روزها در گیر و دار حضور در برنامه ستاره ساز است که چند هفته ای است که از شبکه سوم سیما پخش می شود با محمد رضا احمدی مجری این برنامه در ارتباط  با  این حادثه توضیحاتی ارائه داد .


وی در ابتدا ضمن تشکر از مردم مسجد سلیمان گفت :« من تشکر می کنم که در این برنامه اسمی از نفت مسجد سلیمان هم آمد، این شهر مردم بسیار خوب و دوست داشتنی دارد که هرگونه همکاری و هر گونه لطف را به تیم دارند.»

 

1403192


وی ابتدا در ارتباط با بازی دیروز اظهار داشت:« اولا من بگویم که من اگر بودم پنالتی را حکیم نصاری نمی زد و قطعا پنالتی را به شخص دیگری می سپردم، چون حکیم هفته قبل موفق نشده بود که پنالتی را به گل تبدیل کند. به هر حال من معتقدم با توجه به وقت تلف شده که داشتیم، می توانستیم به راحتی پیروز از زمین خارج شویم.»


وی در خصوص آن صحنه ای که  منجر به افتادن او در کنار زمین شد هم گفت :«  فکر می کنم در دقیقه 51 بود که یک بطری آب که قرار بود برای بچه های ما فرستاده شود، آن بطری از قسمت در آن به سر من اصابت کرد که موجب به وجود آمدن آن صحنه شد و درحال حاضر مشکل خاصی ندارم و در سلامت کامل به سر می برم.»


کریمی در باره این که تیم را برای تمرین به تهران منتقل کرده هم گفت:« این برنامه ریزی از قبل هماهنگ شده بود. این را هم در نظر بگیریم که ما در هفته آینده باید با پیکان بازی کنیم. به خاطر اینکه فاصله از سطح دریا در مسجد سلیمان با تهران بسیار متفاوت است باید تطابق از یک هفته پیش انجام شود و الحمدلله همه چیز خوب است.»

 

ویدئوی صحبت‌های فیروز کریمی پس از حوادث روز گذشته

 

1403144

دیدگاه‌ها