کد خبر : 1609218 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 13:50 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

کیه‌لینی: رونالدو و مسی، فدرر و نادالِ فوتبال هستند

جورجیو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به عنوان دو ستاره فرازمینی یاد کرد و آنها را برای فوتبال به فدرر و نادال برای دنیای تنیس تشبیه کرد.

کیه‌لینی: رونالدو و مسی، فدرر و نادالِ فوتبال هستند

به گزارش "ورزش سه"، جورجیو کیه‌لینی، مدافع ایتالیایی و کاپیتان یوونتوس می‌گوید از اینکه در عصری زندگی می‌کند که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در آن حضور داشته‌اند به خود می‌بالد و احساس خوش‌شانسی می‌کند. کاپیتان یوونتوس این دو ابرستاره فوتبال دنیا را به راجر فدرر و رافائل نادال، دو اسطوره تنیس تشبیه کرده و می‌گوید رونالدو و مسی برای فوتبال مثل فدرر و نادال برای تنیس هستند.

 

1372998

 

کیه‌لینی در این باره گفت:" ما خوش‌شانس هستیم که در عصری زندگی می‌کنیم که این دو ستاره بزرگ در آن بازی می‌کنند. می‌توان آنها را با فدرر و نادال مقایسه کرد. یک روز کریستیانو بهترین بازیکن دنیا است و یک روز دیگر مسی بهترین فوتبالیست دنیا می‌شود ولی واقعیت این است که این دو ستاره واقعا فرازمینی هستند".

 

1402927

 

کاپیتان یوونتوس در ادامه صحبت‌هایش درباره وضعیت یوونتوس که دیروز با گلزنی رونالدو در دربی شهر تورین در مقابل تورینو به تساوی 1-1 رسید گفت:" یوونتوس تیمی است که با احساس و دل بازی می‌کند. ما مقابل اینتر و تورینو خیلی خوب شروع نکردیم ولی می‌خواهیم به همه نشان بدهیم که یوونتوس می‌تواند از دقیقه اول تا دقیقه نود هر بازی با قدرت تمام بازی کند".

 

دیدگاه‌ها