کد خبر : 1609222 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 14:18 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای بردن سپاهان خیلی انگیزه داشتیم؛

کریمی: در تبریز قهرمانی پرسپولیس را دوست ندارند

فرید کریمی بهزادی می گوید طبیعی است مردم تبریز از قهرمانی پرسپولیس خوشحال و راضی نباشند.

کریمی: در تبریز قهرمانی پرسپولیس را دوست ندارند

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته فرید کریمی بهزادی بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر سپاهان که با شکست 2 بر صفر شاگردان مهاجری همراه شد، صحبتی در مورد قهرمان نشدن پرسپولیس مطرح کرده بود که البته معتقد است صحبت های او به درستی توسط خبرنگاران حاضر در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان انتقال پیدا نکرده و به همین دلیل توضیحاتی در مورد مصاحبه خود ارائه داده است.

 

فرید کریمی بهزادی در این مورد می گوید: من چیزی نگفتم. در واقع منظور من چیز دیگری بود. اصلا حرف من آن چیزی نبود که برداشت شد؛ من گفتم سپاهان با بردی که آورد، به قهرمانی امیدوار شد و به هر حال هم آنها پس از پرسپولیس گزینه دوم برای قهرمانی هستند.

 

وی ادامه داد: بعضی شهرها و همینطور تبریز با استقلال و پرسپولیس مشکل دارند و نمی خواهند که این دو تیم قهرمان شوند و این سال ها هم به دلیل اینکه پرسپولیس 2 بار قهرمان شده، مشکل با پرسپولیس پررنگ تر شده و طبیعی است که آنها نخواهند این تیم قهرمان شود؛ مثل منچستریونایتد و لیورپول و شما دیدید که فردیناند و لینه کر پس از گل خوردن یک تیم انگلیسی چطور خوشحالی کردند. من این مسائل را گفتم و به هر حال مردم تبریز دوست ندارند پرسپولیس قهرمان شود و این به نظرم واضح است و گفتن یا نگفتن آن چیزی را عوض نمی کند.

 

1403211


 
سوال بعدی ما از بازیکن سابق سپاهان در مورد دیدار برابر این تیم بود که او پاسخ داد: در بازی با سپاهان خوب بازی کردیم ولی از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.  با بدشانسی توپ هایمان گل نشد و در واقع خیلی بدشانس بودیم. در بازی شرایط یکسانی داشتیم و سپاهان با میانگین قدی بهتری که داشت روی ما فشار وارد کرد.

 

از هافبک مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی در مورد گمانه زنی هایی پرسیدیم که پس از شکست این تیم برابر سپاهان ایجاد شده و اینکه آنها بازی خود را ارائه ندادند تا سپاهان پیروز شود. کریمی در این رابطه تاکید کرد: اصلا اینگونه نیست. قرار بود در صورت مساوی یا برد به ما پاداش بدهند. چون تراکتورسازی به دنبال سهیمه است و گرفتن سهمیه هم در خطر است. هم قرار بود به ما پاداش بدهند و هم اینکه درصدی از قرارداد را بدهند. ما خیلی انگیزه داشتیم که بتوانیم جلوی سپاهان را بگیریم، چون پدیده هم این هفته ها خوب نتیجه می گیرد.

 

از کریمی در مورد بازی برابر پرسپولیس پرسیدیم و او اضافه کرد: پرسپولیس بهترین تیم ایران در دو سه سال قبل بوده است. همه وقتی در آزادی بازی می کنند انگیزه دارند و ما هم در این بازی انگیزه های زیادی داریم و برای اعتبار خودمان بازی کنیم. در بازی بعدی برابر پدیده هم با همین انگیزه و توان بازی می کنیم.

دیدگاه‌ها