کد خبر : 1609255 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 16:56 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارشکنی عراقی‌ها در صدور ویزای خارجی‎های ذوب

در حالی که ذوبی ها فردا ایران را به مقصد عراق ترک خواهند کرد هنوز ویزای دو بازیکن و یک مربی این تیم صادر نشده است. ذوبی هایی که از قضا همه آنها نیز خارجی هستند!

کارشکنی عراقی‌ها در صدور ویزای خارجی‎های ذوب

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علیرضا منصوریان در هفته پنجم بازی های لیگ قهرمانان باید در شهر کربلا عراق، به مصاف تیم الزورا بروند. دیداری که حتی یک امتیاز از آن نیز می تواند موجبات صعود سبزپوشان را مهیا کند. با این حساب اعضای تیم امروز را مشغول آماده کردن شرایط هستند تا فردا ایران را به مقصد عراق ترک کنند.


اما نکته عجیب درباره آماده شدن شرایط سفر ذوبی ها به عراق، به کارشکنی مسئولان تیم میزبان باید اشاره کرد. عراقی ها که پیش از این بدون هیچ مشکلی در ایران و شهر اصفهان به میدان رفتند برای بازی برگشت نتوانستند حق میزبانی را ادا کنند و در اولین اقدام در صدور ویزای سه خارجی تیم، سنگ انداری کردند تا فعلا ماریون ارناندز و کریستین اوساگوانا، دو بازیکن هجومی و خارجی ذوبی ها به همراه یکی از مربیان این تیم مشمول دریافت ویزا نشدند تا حضور آنها در سفر به عراق در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.


البته پیش از این هم کارشکنی های مشابه و موارد اینچنینی سفر ذوبی ها را به کشورهای مختلف برای برگزاری بازی های لیگ قهرمانان (فصل های قبل) مختل کرده بود اما در نهایت با عملکرد مدیریت، تیم بدون کم و کاست راهی کشور مورد نظر شد.

دیدگاه‌ها