کد خبر : 1609297 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 19:19 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

باید بارانی و نیازمند را حفظ می کردیم

صالح: دو هفته آخر را برای سلامت لیگ بازی می کنیم

پیکان بعد از چند هفته ناکامی در هفته های اخیر توانسته به روزهای خوبش برگردد و در سه بازی حساس آخرش هفت امتیاز به دست بیاورد.

صالح: دو هفته آخر را برای سلامت لیگ بازی می کنیم

به گزارش"ورزش سه"، پیکان در روزهایی که عدم کسب امتیاز می توانست شرایطش را در جدول بحرانی کند با دو برد و یک مساوی به ساحل آرامش رسید. مجید صالح مربی تیم پیکان درباره شرایط این تیم گفت:« کادرفنی پیکان در نیم فصل تغییر کرده و تا تیم جمع و جور شود کمی زمان برد. به همین خاطر فصل را خوب شروع نکردیم و به سپاهان و استقلال باختیم.» او افزود:« تعطیلی طولانی بین فصل به خاطر بازی های تیم ملی هم باعث شد تا تیم دوباره بدنسازی کند و به همین خاطر در ابتدای فصل از نظر بدنی به مشکل خوردیم. همچنین زمان لازم بود تا کادرفنی بچه ها را شناسایی کند ، ما بعد از شروع بدی که داشتیم در 5 بازی بعدی خوب نتیجه گرفتیم و 2 برد و سه مساوی کسب کردیم. بعد از آن دوباره برابر سایپا و ذوب آهن خوب نبودیم اما توانستیم برابر تراکتورسازی، پارس جنوبی و فولاد هفت امتیاز بگیریم که امتیاز خوبی به حساب می آید.»


او افزود:« ما در 13 بازی 16 امتیاز گرفتیم و این امتیاز به اندازه امتیازات نیم فصل تیم است. حالا در این دوبازی اگر امتیاز بگیریم می توانیم امتیازاتمان را نسبت به نیم فصل اول تغییر دهیم.»


مربی تیم پیکان درباره تغییرات اعمال شده در تیم و کنار گذاشتن برخی از بازیکنان گفت:« این ها بخشی است که به تصمیمات باشگاه برمی گردد و تصمیماتی است که آقای فرکی گرفتند. به نظر من تیم پیکان از نظر بازیکن همگن نبود و اینکه در یک پست چند بازیکن با کیفیت حضور داشته باشند اتفاق خوبی نیست. در بعضی پست ها بازیکن زیاد بود و البته همه بازیکنان خوب و قابل قبولی هستند اما این به تیم کمک نمی کند و گاهی با تیم خلوت راحت تر می توان کار کرد.» او ادامه داد:« درباره بازیکنانی که کنار گذاشته شدند هم یک سری مسایل انضباطی بود که باید باشگاه درباره آن تصمیم بگیرد. در همه موارد مجموعه پیکان باید در اولویت باشد و تصمیمی که گرفته می شود باید به نفع مجموعه باشد.»


صالح همچنین گفت:« بعد از بازی با سایپا و ذوب آهن شرایط خوبی نداشتیم و اگر نمی توانستیم در سه بازی اخیر نتیجه بگیریم الان کمی بالاتر از نفت مسجد سلیمان و سپیدرود بودیم. »


مربی پیکان درباره اینکه این تیم تصمیم دارد از بازیکنان دست پروده خودش استفاده کند اضافه کرد:« بازیکنانی که دست پرورده پیکان هستند حتما در پازل ما جای دارند. من معتقد هستم حتی صادق بارانی و پیام نیازمند باید در تیم حفظ می شدند. تیم هایی مثل پیکان و سایپا که در بازار نقل و انتقالات بودجه محدودی دارند باید از بازیکنانی که خودشان ساخته اند بهترین استفاده را بکنند. الان ما ارمان قاسمی، امیر روستایی، مهران موسوی و ... چندین بازیکن دیگر داریم که محصول خود باشگاه هستند.»

 


او در پاسخ به این سوال که پیکان فصل آینده باید با چه هدفی پا به مسابقات بگذارد هم گفت:« ببینید برنلی هیچوقت برای قهرمانی برنامه ریزی نمی کند اما ممکن است در یک فصل مثل لستر قهرمان هم بشود. فوتبال یک قصه نانوشته دارد و تنها می توان مدعیان را حدس زد. من اما معتقدم پیکان با توجه به امکانات و بسته به سرمایه ای که در نظر می گیرد باید به فکر کسب سهمیه باشد.» مربی پیکان افزود:« ما دو بازی دیگر هنوز در پیش داریم و در این بازی ها با وجود آنکه دغدغه امتیاز نداریم با تمام توان به میدان می رویم تا شرایط جدول کاملا سالم و جوانمردانه رقم بخورد.»
مجید صالح در ادامه گفت:« برای فصل بعد ابتدا باید ببینیم نگاه و بودجه مدنظر هیات مدیره چیست و براساس آن تیم را ببندیم. من به شخصه در این سال ها لیگ یک و حتی لیگ دو را به خوبی رصد کردم و بازیکنان را زیر نظر داشته ام. امیدوارم که بتوانیم تیم خوبی ببندیم. در آخر هم دوست دارم از آقای شیعی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره که خیلی منطقی تیم را حمایت و تنبیه و تشویق های به جا در نظر گرفتند تشکر کنم. خوشبختانه در پیکان نگاه حرفه ای مدیریتی وجود دارد و امیدوارم بتوانیم بخشی از رسالت این باشگاه که بازیکن سازی است را هم انجام بدهیم.»

 

دیدگاه‌ها