کد خبر : 1609310 | 14 اردیبهشت 1398 ساعت 20:37 | 119.2K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه شدید محمد آبشک از مسئولان نساجی:

پدرم فوت‌ کرد اما هیچ‌کس حتی به من تسلیت نگفت!

هافبک تیم نساجی که گلایه شدیدی از مدیران تیمش داشت اعلام کرد که مسئولان این تیم در حساس ترین شرایط او را تنها گذاشته‌اند.

پدرم فوت‌ کرد اما هیچ‌کس حتی به من تسلیت نگفت!

به گزارش "ورزش سه" نساجی روز گذشته دومین باخت خود در ورزشگاه شهید وطنی را تجربه کرد. شاگردان مجید جلالی علی‌رغم نمایش خوبی که داشتند برابر صنعت نفت با نتیجه 2-1 شکست خوردند تا رکورد خوب خانگی خود را از دست بدهند. محمد آبشک، هافبک این تیم در گفت و گو با ما در خصوص این شکست تلخ گفت: 10 نفره شدن تیم حریف تاثیر بدی روی تیم ما گذاشت. آن‌ها متحدتر شدند و از طرفی بازیکنان ما فکر کردند که کار تمام شده و حریف را دست کم گرفتند. داور بعد از آن اخراج خیلی با نفت مهربان بود و بیشتر خطاهای 50-50 را به آن‌ها داد. ما در خانه برابر مدعیان نباختیم و دوست داشتیم نفت را هم ببریم که نشد و باخت فاجعه آوری تجربه کردیم. در نیمه دوم نیز طبیعی بود که جلو برویم. صنعت به هدف خود رسیده بود و ما هم نمی‌خواستیم شرمنده هواداران بشویم. اما هر چه زدیم به در بسته خورد و نشد که جبران کنیم.


با توجه به اینکه حساسیت زیادی در این دیدار وجود نداشت اما هواداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند؛ آبشک در واکنش به این حرف گفت: دلخوشی هواداران نساجی است. در رشت، انزلی و قائمشهر با تیمشان زندگی می‌کنند. خیلی چیزها در این تیم وجود دارد که بازیکنان آخر فصل آن را می‌گویند ولی ما تا به اینجا به عشق هواداران کار کرده‌ایم و فقط برای آن‌ها به میدان می‌رویم.

 


وی در خصوص مشکلاتی که در تیم وجود دارد نیز گفت: الان دو هفته مانده به پایان لیگ من به شخصه نزدیک به 60 درصد پول گرفته‌ام. پدر من فوت کرد و هیچ کس از باشگاه نساجی حتی برای تسلیت به من حاضر نشد. آقای حدادیان که ایران نبودند اما از مسئولان باشگاه هم نیامدند. حتی حاضر نشدند یک قران به من پول بدهند تا در ختم پدرم مشکلی نداشته باشم. نمی‌خواهم چیزی بگویم اما نساجی من را تنها گذاشت. از پولی که طلب داشتم انتظارم این بود که درصدی بدهند تا مشکلی نباشد اما آن‌ها از این کار هم دریغ کردند.

 


هافبک نساجی در خصوص فعالیتش در فصل آینده گفت: هیچ چیزی معلوم نیست. واقعا هواداران بزرگی داریم که به خاطر آن‌ها مانده‌ام. فعلا با هیچ باشگاهی صحبت نکردم تا این دو بازی باقی مانده هم تمام شود. ما باید تا آخر فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و بعد از آن برای فصل آینده تصمیم بگیریم.


نساجی این هفته در دیدار حساسی به مصاف سپیدرود می‌رود. آبشک که سابقه بازی در این تیم را دارد درباره مسابقه یاد شده گفت: من اواخر بازی سپیدرود با نفت را دیدم. واقعا ناراحت کننده بود و آن‌ها مظلوم واقع شدند. شرایط داوری به ضرر تیم سابقم شد و به نوعی قربانی شرایط شدند. به هر حال بازی حساسی داریم اما سپیدرود آنقدر توانایی دارد که در لیگ بماند. اول فصل یک سری اتفاقات رخ داد که بر خلاف هدف آن‌ها بود و فقط امیدوارم در لیگ بمانند. ما با تمام توان بازی می‌کنیم و امیدوارم همه چیز فوتبالی جلو برود و در نهایت تیم شهرم نیز ماندگار شود.

دیدگاه‌ها