کد خبر : 1609338 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 00:55 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

اودینزه 0-0 اینتر: لغزش بی موقع نرآتزوری

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل اودینزه با تساوی 0-0 متوقف شد.

اودینزه 0-0 اینتر: لغزش بی موقع نرآتزوری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که به دنبال کسب رتبه سوم رقابت های این فصل سری آ هستند، در دیدار امشب علی رغم موقعیت های خوبی که داشتند، نتوانستند به گل برسند و به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد اما این اودینزه بود که در دقیقه 7 صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد؛ هرچند ضربه والی ماندراگورا، راهی به چهارچوب دروازه اینتر پیدا نکرد.

چهار دقیقه بعد، اینتری ها می توانستند به اولین گل بازی برسند اما ضربه سر پریشیچ روی ارسال خوب ناینگولان، از بالای دروازه اودینزه به بیرون رفت.

در دقیقه 14، ناینگولان با یک حرکت خوب و شوتی محکم، می توانست دروازه حریف را باز کند اما این بار واکنش خوب دروازه بان اودینزه، مانع از باز شدن دروازه و رقم خوردن اولین گل بازی شد.

 

 

1403341

 

حملات دو تیم ادامه داشت و هر یک صاحب موقعیت های خوبی شدند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی، مانع از باز شدن دروازه ها می شد. در دقیقه 22، اینتر صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما لائوتارو مارتینس در مقابل دروازه خالی، نتوانست توپ را تبدیل به گل کند.

در ادامه باز هم این اینتری ها بودند که صاحب موقعیت های بهتری شدند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

1403340

 

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، هر یک چند موقعیت خوب برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در ادامه این اینتری ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و چند بار تا آستانه رسیدن به گل برتری پیش رفتند اما باز هم موفق نشدند به گل برسند. فشار بازیکنان نرآتزوری در دقایق پایانی شدت گرفت اما در نهایت قفل دروازه ها در این دیدار باز نشد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید تا اینتر 63 امتیاز شود و اکنون آتالانتا این فرصت را داشته باشد تا در فاصله سه هفته به پایان رقابت ها، به یک امتیازی این تیم برسد.

دیدگاه‌ها