کد خبر : 1609403 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:41 | 139.9K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت CR7 از منتقدین:

با تفنگ پر منتظرند رونالدو یک پنالتی خراب کند

کریستیانو رونالدو می‌گوید از اینکه هر سال باید ثابت کند فوتبالیست خوبی است خسته شده و از منتقدین خواست دست از سر او بردارند و به حال خود رهایش کنند.

با تفنگ پر منتظرند رونالدو یک پنالتی خراب کند

به گزارش "ورزش سه"،  کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی که سالها است از او به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا یاد می‌شود، کسی که پنج بار توپ طلا را بدست آورده و پنج بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده، ستاره‌ای که در سه کشور مختلف فاتح لیگهای بزرگ اروپایی شده و امسال در آستانه کسب عنوان آقای گلی لیگ ایتالیا قرار دارد می‌گوید از اینکه هر سال باید ثابت کند فوتبالیست خوبی است خسته شده و دیگر تحمل انتقادها را ندارد و از منتقدینش می‌خواهد دست از سر او بردارند.

 

1401613

 

رونالدو در گفتگو با رسانه اسپانیایی ال‌پائیس گفت:" انکار نمی‌کنم که وقتی هر سال باید خودم را ثابت کنم و به همه نشان بدهم که فوتبالیست خوبی هستم ناراحتم می‌کند. نمی‌شود که یک نفر هر سال بخواهد ثابت کند که باور کنید من بازیکن خوبی هستم".

 

کریستیانو رونالدو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" این شرایط واقعا سخت است. وقتی با چنین شرایطی مواجه باشید با فشار مضاعف روبرو می‌شوید چون دائم باید به مردم ثابت کنید که خوب هستید. درحالیکه در وضعیت نرمال یک فوتبالیست باید به خودش ثابت کند که چند مرده حلاج است ولی من علاوه بر خودم و اطرافیانم هر سال باید به همه ثابت کنم که باور کنید من بازیکن خوبی هستم".

 

ستاره بزرگ پرتغالی در ادامه گفت:" البته این باعث می‌شود فعال‌تر باشم. باعث می‌شود همیشه مجبور باشم بیشتر تمرین کنم. ولی خب بالاخره کار به جایی می‌رسد که خسته می‌شوید و می‌گویید ولش کن، بگذار خودم باشم".

 

1399837

 

رونالدو در ادامه گفت:" بعید می‌دانم منتقدین فکر کنند که من یک ربات هستم. ولی شک ندارم آنها من را به عنوان انسانی می‌بینند که هیچوقت نمی‌تواند مشکل داشته باشد، هیچوقت نمی‌تواند غمگین باشد، هیچوقت نمی‌تواند مشکل داشته باشد. مردم فکر می‌کنند کسی که پول دارد دیگر هیچ مساله‌ای ندارد و موفق است. موفقیت با پول مترادف شده است. می‌گویند کسی که چند میلیون دلار پول دارد چطور ممکن است غمگین باشد یا افسردگی بگیرد؟ ولی باید این را بفهمند که همه مثل آنها فکر نمی‌کنند".

 

ابرستاره پرتغالی یوونتوس در ادامه گفت:" ولی من این را می‌فهمم. می‌دانم خیلی‌ها با تفنگ پر منتظر ایستاده‌اند که رونالدو یک پنالتی خراب کند یا در یک بازی مهم عملکرد خوبی نداشته باشد. ولی خب، این هم بخشی از زندگی است و من باید همیشه برایش آماده باشم. من سالها است که برای روبرو شدن با این شرایط و به سلامت عبور کردن از آنها آماده می‌شوم و همیشه آماده هستم".

 

دیدگاه‌ها