کد خبر : 1609407 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 10:59 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت پیش روی ملی پوشان ایران

تشریح برنامه‌های تیم ملی هندبال

علیرضا حبیبی پس از قبول مربیگری تیم ملی هندبال مردان کشورمان برنامه‌های خود را برای آماده سازی تیم به منظور حضور در رقابتهای انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های تیم ملی هندبال

به گزارش "ورزش سه"، مربی جدید تیم ملی هندبال مردان کشورمان در گفتگو با مهر گفت: برنامه‌های آمادگی و اردوهای آمادگی تیم ملی جهت حضور پر قدرت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن را پس از جمع بندی با فدراسیون هندبال اعلام خواهم کرد. هدفم استفاده از تمام پتانسیل هندبال کشور برای حضور در این بازیهاست.

 

وی افزود: قطعاً هماهنگ کردن اردوها با توجه به برنامه لژیونرها در اروپا کمی سخت است و می‌تواند در آینده برای ما مشکلاتی را ایجاد کند. ما برای حل این مسئله باید راهکارهای لازم را مورد بررسی قرار دهیم و بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

 

حبیبی در خصوص گروه بندی تیم ملی در بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: گروه سختی داریم. تیم‌های بحرین و کره جنوبی به عنوان تیم‌های دوم و سوم آسیا تجارب خوبی دارند. تیم کویت هم روزی به عنوان قطب هندبال آسیا مطرح بود و حالا پس از سال‌ها تعلیق پا به عرصه میادین بین المللی گذاشته است. کویت چندی پیش میزبان مسابقات باشگاه‌های آسیا بود و به نظر می‌رسد رقیب ساده ای برای ما نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: در گروه دوم مسابقات هم تیم‌های خوبی قرار دارند. تیم قطر قهرمان آسیا و دارنده کاپ رقابت‌های قهرمانی جهان و عربستان تیم‌های مدعی هستند که در صورت صعود به دور دوم هم مصاف با این تیم‌ها سخت خواهد بود.

 

مدرس فدراسیون جهانی هندبال خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ مردان، تنها یک تیم به صورت مستقیم جواز صعود به المپیک توکیو را بدست خواهد آورد. تیم‌های دوم و سوم هم در مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی کار سخت‌تری را با نمایندگان قاره‌های دیگر پیش رو خواهند داشت.

 

وی بیان داشت: برنامه‌های آمادگی تیم ملی و اردوهای درون و برون مرزی و بازی‌های تدارکاتی پس از بررسی و هماهنگی با فدراسیون هندبال برنامه ریزی و اعلام خواهد شد. قطعاً با شرایط اقتصادی موجود در کشور راه سختی را در پیش رو خواهیم داشت ولی امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و فدراسیون زمینه برگزاری اردوهای خوب برای تیم ما فراهم شود.

 

تیم ملی هندبال مردان ایران دو رویداد انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی رقابتهای قهرمانی جهان) را در سال ۲۰۱۹ پیش رو دارد.

 

دیدگاه‌ها