کد خبر : 1609417 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 11:30 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ویسینیوس: لبخند به برنابئو برمی‌گردد

ویسینیوس در آخرین تمرین رئال مادرید که دیروز و در آستانه بازی امروز این تیم مقابل ویارئال انجام شد با هم‌تیمی‌هایش کامل تمرین کرد تا امروز بعد از دو ماه دوباره با پیراهن رئال به میدان برود.

بازگشت ویسینیوس: لبخند به برنابئو برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز رئال مادرید که در آستانه بازی امروز یکشنبه شاگردان زیدان مقابل ویارئال انجام شد با یک خبر خوب برای هواداران این تیم همراه بود: بازگشت ویسینیوس. این خبر برای رئالی‌ها آنقدر دلچسب بود که روزنامه مارکا تیتر اول خود را به آن اختصاص داد و نوشت:" لبخند به برنابئو برمی‌گردد".

 

1403410

 

ویسینیوس 18ساله از دو ماه پیش در بازی مقابل آژاکس که در روز 5 مارس انجام شد در یکی از تیره و تار ترین برهه‌های امسال برای سفیدپوشان مادرید مصدوم شد و دیگر نتوانست با این تیم همراهی کند. سفیدها بعد از آن از لیگ قهرمانان حذف شدند و یکی دو ماه بسیار بد را پشت سر گذاشتند.

 

ویسینیوس اما اصرار داشت تا پیش از پایان فصل و عزیمت به کشورش برزیل برای شرکت در رقابتهای کوپا آمه‌ریکا به ترکیب رئال برگردد. از زمان مصدوم شدن ویسینیوس رئال 9 بازی انجام داده، در 5 بازی به پیروزی رسیده و دو تساوی و دو شکست بدست آورده است. اما مهمترین تغییر رئال در این مدت جانشینی سانتیاگو سولاری، سرمربی وقت، با زین‌الدین زیدان بوده است. سولاری کسی بود که به ویسینیوس جوان فرصت داد به تیم اول باشگاه وارد شده و برای سفیدهای مادرید بدرخشد.

 

1403409

 

بازگشت ویسینیوس به ترکیب رئال که با لشکری از مصدومین روبرو است برای زیدان هم خبر خوبی خواهد بود. با توجه به غیبت کریم بنزما، سرخیو راموس و آلوارو اودریوزولا، بازگشت ستاره برزیلی می‌تواند در بازی امروز مقابل ویارئال به زیدان کمک کند.

 

دیدگاه‌ها