کد خبر : 1609468 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 15:26 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

کسی که در سختی ها بازی نکند، بازیکن پرسپولیس نیست؛

برانکو: السد یا پاختاکور فرقی ندارد، نقشه من یکی است

سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پاختاکور به تمجید از تیم حریف پرداخت و البته از تمایل و آمادگی تیمش برای کسب سه امتیاز سخن گفت.

برانکو: السد یا پاختاکور فرقی ندارد، نقشه من یکی است

به گزارش ورزش سه، برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

سرمربی کروات پرسپولیس صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: همانطور که قبلا گفته ام، در لیگ قهرمانان شرایط سختی داریم. پاختاکور و السد بهترین تیم های کشور خود هستند و الاهلی هم شرایط خوبی دارد. قبل از اولین بازی مقابل پاختاکور هم گفته بودم که این تیم را می شناسم. مربی خوبی دارد و با حرفه ای گری خود لایق این است که به مراحل بالاتر برود. فردا بازی مهمی است چون هر 4 تیم شانس صعود دارند. شجاع خلیل زاده محروم است، ربیع خواه هم مصدوم است اما بعد از تمرین تکلیف او مشخص می شود. من احساس غرور می کنم که خودم و تیمم در لیگ قهرمانان آسیا در تاشکند بازی می کنیم. همانطور که گفتم، این یکی از سخت ترین مسابقات خواهد بود.

 

وی افزود: ما در لیگ قهرمانان بازی آسانی نخواهیم داشت. در استادیوم پاختاکور و مقابل هواداران این تیم بازی می کنیم اما تیم باتجربه ای هستیم و در سال های قبل هم نتایج خوبی از جمله صعود به نیمه نهایی و فینال گرفته ایم. ما شرایط سختی داشته ایم و بازیکنان من تجربه این را دارند که در سختی ها بازی کنند. اگر بازیکنی نتواند در شرایط سخت بازی کند، بازیکن پرسپولیس نیست. بازی ها باید طوری باشد که بازیکنان لذت ببرند. باید از دوستی ها لذت برد. این فوتبال است که ما برایش تلاش می کنیم و ما بهترین شغل دنیا را داریم که در فوتبال هستیم.

 

برانکو در مورد تفاوت های تیم ازبکستانی نسبت به دیدار رفت خاطرنشان کرد: پاختاکور تغییرات زیادی کرده چون پس از اینکه بازی اول سپری شد، لیگ ازبکستان هم شروع شد و الان این تیم فرم بهتری دارد. آنها ترکیب تیمشان را به کلی عوض کرده اند و یکی از نشانه های خوب این است که توانستند لوکوموتیو را سه بر یک شکست دهند.

 

1399266

 

او در پاسخ به سوالی درباره نگرانی از داوری با توجه به اتفاق بازی رفت مقابل پاختاکور اظهار داشت: در دیدار رفت گل پاختاکور به ما آفساید و اشتباه بود اما اشتباهی عمدی از سوی داور نبود. من سعی می کنم دیدگاه مثبت داشته باشم چون می خواهم لذت ببرم. داور هم حق دارد که مثل هر انسانی اشتباه کند. در بازی السد هم چنین اتفاقی افتاد ولی فوتبال همین است. ما به دنبال این دلایل برای باخت نیستیم. مسائلی را که خارج از تیم بوده، آنالیز می کنیم تا بتوانیم مشکلات را مرتفع کنیم. خیلی اشتباهات به خاطر داوری رخ داده اما ما امید داریم. این لیگ قهرمانان آسیا است و همه داوران تلاش می کنند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان دو شکست خارج از خانه در آسیا داشته اند و حالا یک دیدار بیرون از خانه دیگر پیش رو دارند، گفت: نقشه من همیشه یکی است و فرقی ندارد چه کسی رقیب ما باشد. ما احترام کامل به همه می گذاریم ولی فلسفه و دیدگاه ما در پرسپولیس این است که برای هر بازی بجنگیم و بیشترین پیروزی ها را ثبت کنیم. البته می دانیم که بازی آسانی نخواهد بود اما فلسفه ما تغییر نمی کند و فردا سعی می کنیم از پاختاکور تیم بهتری باشیم.

 

برانکو درباره شناخت خود از فوتبال ازبکستان با توجه به دیدارهای فصل قبل مقابل نسف و امسال برابر پاختاکور گفت: ما پارسال دو بازی پیاپی با نسف داشتیم البته نسف جزو تیم های خیلی خوب ازبکستان به حساب نمی آید ولی دیداری که ما مقابل این تیم داشتیم، بازی خیلی سختی به حساب می آمد. من خیلی خوب فوتبال ازبکستان را می شناسم و همانطور که می بینید، تیم ما مثل پاختاکور ترکیبی از بازیکنان خوب جوان و باتجربه است. یک نسل جوان بسیار عالی داریم و من اعتراف می کنم که تیم حریف نتایج بهتری در لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

دیدگاه‌ها