کد خبر : 1609475 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 15:37 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمده ایم ار فوتبال لذت ببریم

بیرانوند:برانکو می گوید شما خسته نیستید!

سنگربان آماده تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه تیم بسیار خوبی دارند گفت مطمئنا در دیدار فردا برای برد به میدان خواهیم رفت.

بیرانوند:برانکو می گوید شما خسته نیستید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس تهران فردا در یک دیدار حساس در شهر تاشکند به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت.


در آستانه این دیدار علیرضا بیرانوند با حضور در نشست خبری پیش از این دیدار در خصوص این دیدار اظهار داشت:« در این سه تا چهار سال اخیر نتایج  بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا گرفته ایم . همه تیم ها می دانند که پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آید و با روحیه ای که داریم همیشه به برد فکر کرده ایم و می دانیم سه امتیاز فردا ما را برای صعود به دور بعد امیدوار می کند.»


 بیرانوند در ادامه افزود :« ما تیمی هستیم  که هم در لیگ ایران و هم در آسیا  نتایج خوبی را به دست آورده ایم و مطمئنا برای دیدار مقابل پاختاکور برای برد به میدان می رویم. کادر فنی ما  این تیم را از هر لحاظ آنالیزکرده است و  شناخت خوبی نسبت به نماینده ازبکستان داریم .»


وی در ارتباط  با پاختاکور گفت :« حریف ما  در بازی فردا تیم خوبی است و کلیه اعضای تیم به این امر واقفند  که چه بازی سختی را در پیش رو داریم. انشاءالله  با دعای خیر مردم و آن نظمی که بازیکنان ما دارند بتوانیم سه امتیاز حیاتی این دیدار را به دست بیاوریم و کل ملت ایران را خوشحال کنیم.»


وی در خصوص اینکه آیا این تیم با توجه به اینکه یک نیمه نهایی و فینال را پشت سر گذاشته استرسی از حذف شدن دارد  تصریح کرد:« مسلما شما درست تشخیص دادید . ما دو سال خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم .ما درحالی سال دوم به فینال آسیا راه یافتیم که پنجره نقل و انتقالاتی تیم ما بسته بود واجازه بازیکن گرفتن را نداشتیم . اما با این وجود نتایج خیلی خوبی کسب کردیم . مسلما امسال بازیکنان با کیفیت زیادی به تیم اضافه کردیم و به همین خاطر هواداران انتظار دارند که نتیجه بهتری نسبت به دو سال قبل بگیریم .»


او همچنین با اشاره به تعدد بازی هایی که در پیش رو دارند خاطر نشان کرد: « این را هم بپذیرید که ما در حال حاضر در سه جام حضور داریم . ما در لیگ ایران دو بازی حساس داریم و سرنوشت  قهرمانی دست خودمان است و در جام حذفی هم در بین چهار تیم برتر هستیم که این نشان می دهد بازیکنان سال سختی را پشت سر گذاشته اند و در این شرایط، خستگی طبیعتا ایجاد می شود . ما در هر چهار روز باید یک بازی انجام دهیم  اما برانکو همواره به ما روحیه می دهد و می گوید که شما خسته نیستید.همیشه مجبوریم که بجنگیم و به قول برانکو ما آمده ایم که از فوتبال لذت ببریم. پس هیچ وقت پا پس نمی کشیم و برای مردم ایران می جنگیم تا بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم. با روحیه ای که از اعضای تیم خودمان سراغ دارم بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت و طبق انتظاری که فوتبال ایران از پرسپولیس دارد، آرزو می کنم تا بتوانیم انتظارات را بر آورده کنیم.»

 

دیدگاه‌ها