کد خبر : 1609476 | 15 اردیبهشت 1398 ساعت 15:47 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

تبریزی همچنان مهاجم اول استقلال مجیدی (عکس)

مهاجم استقلال به احتمال فراوان در بازی با الدحیل هم در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت.

به گزارش ورزش سه، مرتضی تبریزی در زمانی که شفر سرمربی استقلال بود کمتر فرصت بازی پیدا می‌کرد و بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی تنها دقایقی فرصت داشت که توانایی های خود را نشان دهد اما فرهاد مجیدی در اولین بازی خود در بازی با استقلال خوزستان از این مهاجم بلندقامت در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد تا نشان بدهد به سبک بازی او اعتقاد دارد.

 

مرتضی تبریزی در بازی با استقلال خوزستان دو گل زد که از سوی داور آفساید اعلام شد و گل سوم تیمش را موفق شد به ثمر برساند هرچند که کارشناسان داوری بعد از این بازی اعلام کردند که گل دوم او به نادرستی مردود شده و مهاجم استقلال در موقعیت آفساید نبوده است.

 

استقلال در شرایطی فردا در حساس‌ترین بازی باقی مانده خود به مصاف الدحیل می‌رود که گادوین منشا با تصمیم مجیدی از لیست استقلال برای این بازی خط خورده است  و با این شرایط احتمال این که فرهاد مجیدی باز هم به مرتضی تبریزی در پیشانی خط حمله تیمش اعتماد کند بسیار زیاد است.

 

مرتضی تبریزی که در بازی برگشت برابر السد در فصل گذشته لیگ قهرمانان موفق شد گل اول تیمش را بزند بسیار امیدوار است که در بازی با الدحیل هم بتواند دروازه حریف را باز کند و نقش مهمی در زنده‌ماندن شانس صعود تیمش از گروه مرگ لیگ قهرمانان داشته باشد.

 

عکس: رضا سعیدی پور

 

تبریزی نفر اول تیم مجیدی

 

تبریزی نفر اول استقلال مجیدی

دیدگاه‌ها